Turistička zajednica Kvarnera izdala je novu brošuru Kvarner Gourmet & Food 2013/ Gastro putovanje Kvarnerom i aplikaciju za mobilne uređaje Kvarner Gourmet & Food 2013 koja donosi pregled pedeset i pet ugostiteljskih objekata koji su zadovoljili stroge kriterije projekta Kvarner Gourmet i Kvarner Food. Potičući izvrsnost u dva segmenta gastro ponude, TZ Kvarnera htjela je, a sudeći po odazivu restorana, konoba, bistroa i drugih, i uspjela učiniti prvi korak prema brendiranju Kvarnera kao eno-gastro destinacije. Kvarner je regija s najvećom koncentracijom vrhunskih restorana na međusobno maloj udaljenosti koji već godinama čine vrh hrvatske gourmet scene.
Oznakom Kvarner Food objedinjeni su ugostiteljski objekti ugodna domaćinskog uređenja često s etno ozračjem, u kojima se nude tradicionalna primorsko-goranska jela pripremljena od svježih lokalnih namirnica uz kvarnerska maslinova ulja i vina. Za kategoriju Kvarner Gourmet bilo je potrebno zadovoljiti sve tražene uvjete, a za kategoriju Kvarner Food bilo je potrebno dobiti minimalno 75 bodova od maksimalno mogućih 100. U Gourmet kategoriju ušlo je njih 12 restorana, a u Food segmentu 43, koji su rangirani prema bodovima od 75 do 100.
Povjerenstvo projekta čine Nenad Kukurin, vlasnik hotela i restorana Kukuriku Kastav i član Turističkog vijeća TZ Kvarnera, zatim Nedo Pinezić, član Turističkog vijeća TZ Kvarnera i dr. sc. Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera. U kreiranje i realizaciju projekta uključeni su afirmirani ugostitelji Kvarnera (savjetodavno tijelo projekta): Dražen Lesica, restoran Rivica Njivice; Deniz Zembo, restoran Le Mandrać Opatija; Daniela Kramarić, restoran Plavi podrum Opatija; Dragan Jurdana, gostionica Johnson Mošćenička Draga; Branko Muždeka, restoran Bevanda Opatija; Zdravko Tomšić, hotel i restoran Draga di Lovrana Lovranska Draga.
Obilazak i ocjenjivanje restorana povjereno je vrsnom kvarnerskom gastro i eno znalcu, Darku Baretiću, koji je uz Danielu Kramarić, Silavnu Jakuš i Sanju Krmpotić, sudjelovao i u stvaranju tekstova korištenih za promociju ugostiteljskih objekata kroz web stranicu, tematsku brošuru i aplikaciju za mobilne uređaje Kvarner Gourmet i Food 2013.
Na sjednici Turističkog vijeća TZ Kvarnera, danas su predstavljene Tematska brošura Kvarner Gourmet & Food 2013/ Gastro putovanje Kvarnerom (dizajn potpisuje Sagita Opatija, otisnuta je na 48 stranica na hrvatskom i engleskom jeziku u 10.000 primjeraka, a dostupna je u Info punktu „Kvarner Info Vrata Jadrana“, turističkim informativnim centrima turističkih zajednica diljem Kvarnera te Kvarner Gourmet i Kvarner Food restoranima, privatnom smještaju s oznakom kvalitete „Kvaner Family“ i ostalim smještajnim kapacitetima) te Aplikacija za mobilne uređaje Kvarner Gourmet & Food 2013 (TZ Kvarnera je u suradnji s agencijom Mobiexplore izradila svoju prvu aplikaciju za mobilne uređaje, sada dostupna na engleskom jeziku, a u pripremi su i hrvatska, njemačka, slovenska, talijanska i ruska verzija i to za Iphone https://itunes.apple.com/us/app/kvarner-gourmet/id663791656 te za Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiexplore.kvarner).
Osim sredstava TZ Kvarnera, za izradu tematske brošure i aplikacije za mobilne uređaje korištena su sredstva potpore Ministarstva turizma, PBZ Carda i Privredne banke Zagreb.
Tijekom promidžbene kampanje za sezonu 2013. TZ Kvarnera je odradila seriju prezentacija projekta Kvarner Gourmet & Food 2013. na nizozemskom, njemačkom, mađarskom, talijanskom, slovenskom i srpskom tržištu i posebno se uključila u svečanosti i prezentacije obilježavanja ulaska Republike Hrvatske u Europsku uniju (Ljubljana 20.6, Milano 1.7, Rim 2.7. i Trst 3.7.). Potrebno je naglasiti da su se u ove prezentacije organizacijski i financijski uključili Kvarner Gourmet restorani i Udruga Žlahtina prepoznajući goste koji su nazočili prezentacijama kao buduće goste Kvarnera.