Održana sjednica Turističkog vijeća HTZ-a

"Dosadašnji rezultati turističkog prometa pozitivni su na većini tržišta, jednako kao i najave za predstojeće mjesece", istaknula je na današnjoj sjednici Turističkog vijeća direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić. Pritom je rekla kako određenu opasnost predstavlja eskalacija krize i pad turističke potražnje na nekim od nama važnijih turističkih tržišta, poput Španjolske, Italije i Mađarske, kao i zaoštravanje turističke cjenovne utakmice u čemu prednjači dio konkurenata koji niskim cijenama nastoje povratiti izgubljene tržišne udjele. Radi aktiviranja viznog režima te mjestimično prisutnog nezadovoljstva poslovnim uvjetima u Hrvatskoj, nešto zntniji pad očekuje se s tržišta Rusije te Ukrajine, nastavila je Matešić. Na sjednici kojoj je predsjedao ministar turizma i predsjednik HTZ-a Darko Lorencin, prihvaćen je prijedlog odabira izvođača Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020. koji će biti usklađen sa zakonskim okvirom koji definira zadaće i ovlasti HTZ-a te posebice s usvojenom Strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine. Prihvaćena je ponuda  tvrtke THR Asesores en tourismo, Hoteleria y Recreacion iz Barcelone u zajednici ponuditelja s tvrtkom Horwath consulting iz Zagreba, u iznosu od 3.781.500,00 kuna bez PDV, odnosno 4.551.000,00 s PDV-om. Navedeni plan bi trebao detaljno definirati cjelokupni okvir strateškog i operativnog djelovanja Hrvatske turističke zajednice u pogledu strategije branda, strategije marketinga po proizvodima/clusterima, tržišne komunikacije, distribucije i prodaje vrijednosti, odnosa s javnošću, razvoja i unaprjeđenja marketinške infrastrukture te razvoja proizvoda.

"Dosadašnji rezultati turističkog prometa pozitivni su na većini tržišta, jednako kao i najave za predstojeće mjesece", istaknula je na današnjoj sjednici Turističkog vijeća direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić. Pritom je rekla kako određenu opasnost predstavlja eskalacija krize i pad turističke potražnje na nekim od nama važnijih turističkih tržišta, poput Španjolske, Italije i Mađarske, kao i zaoštravanje turističke cjenovne utakmice u čemu prednjači dio konkurenata koji niskim cijenama nastoje povratiti izgubljene tržišne udjele. Radi aktiviranja viznog režima te mjestimično prisutnog nezadovoljstva poslovnim uvjetima u Hrvatskoj, nešto zntniji pad očekuje se s tržišta Rusije te Ukrajine, nastavila je Matešić.

U svom obraćanju Matešić je detaljno predstavila najvažnije promidžbene aktivnosti koje je HTZ odradila u prvom polugodištu. Naime, u kontekstu općih ekonomskih okolnosti, ograničene konkurentnosti pojedinih nositelja hrvatske turističke ponude, snažnih tržišnih aktivnosti konkurentskih, prije svega mediteranskih zemalja (Grčka, Tunis, Egipat, Turska), posebice onih koje se pokušavaju vratiti na tržište nakon razdoblja nestabilnosti i izrazitog pada prometa u rasponu od "dampinških cijena" do znatnih ulaganja u promidžbene kampanje na tržištima (podjednako na strani nacionalnih turističkih organizacija i poslovnih subjekata iz sektora), odrađene su dodatne tržište mjere na pojedinim tržištima koje su primarno dogovorene u suradnji s turoperatorima, na tržištima Austrije, Belgije, Češke, Njemačke, Slovačke, Slovenije, Rusije i Ukrajine u ukupnom iznosu od 8.677.092,75 kuna gdje HTZ sudjeluje s ukupno 5.317.750,50 kuna.

Na sjednici kojoj je predsjedao ministar turizma i predsjednik HTZ-a Darko Lorencin, prihvaćen je prijedlog odabira izvođača Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020. koji će biti usklađen sa zakonskim okvirom koji definira zadaće i ovlasti HTZ-a te posebice s usvojenom Strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine.

Prihvaćena je ponuda  tvrtke THR Asesores en tourismo, Hoteleria y Recreacion iz Barcelone u zajednici ponuditelja s tvrtkom Horwath consulting iz Zagreba, u iznosu od 3.781.500,00 kuna bez PDV, odnosno 4.551.000,00 s PDV-om. Navedeni plan bi trebao detaljno definirati cjelokupni okvir strateškog i operativnog djelovanja Hrvatske turističke zajednice u pogledu strategije branda, strategije marketinga po proizvodima/clusterima, tržišne komunikacije, distribucije i prodaje vrijednosti, odnosa s javnošću, razvoja i unaprjeđenja marketinške infrastrukture te razvoja proizvoda.

Turističko vijeće danas je donijelo odluku o sufinanciranju realizacije filma "Otok ljubavi", redateljice Jasmile Žbanić u ukupnom iznosu od 100.000 kuna. "Otok ljubavi" bit će sniman u Istri, a ocijenjen je kao zanimljiv projekt za nacionalnu i regionalnu turističku promidžbu. Dio troškova snosit će Turistička zajednica Istarske županije i TZ grada Poreča.



Pisane vijesti