HTZ započinje edukaciju za sustav turističkih zajednica i privatni turistički sektor

Hrvatska turistička zajednica će sukladno Programu rada za 2013. godinu realizirati projekt edukacije za primjenu suvremenih marketinških strategija, tehnologija i alata za sve razine sustava turističkih zajednica te predstavnike javnog i privatnog sektora kako bi se unaprijedila njihova marketinška znanja, a time i poboljšala učinkovitost promidžbe. Edukacija kreće početkom srpnja, točnije 4. srpnja u Zagrebu i Osijeku i trajat će do konca studenog. Provodit će se u Zagrebu, Osijeku, Puli, Rijeci, Zadru, Splitu i Dubrovniku.

Edukacija je namijenjena rukovoditeljima i menadžerima na visokim pozicijama u javnom i privatnom sektoru, višem i srednjem menadžmentu sustava turističkih zajednica (HTZ, turističke zajednice županija, gradova, općina i mjesta) te predstavnicima svih segmenata turističke industrije (hotelijerstvo, kampovi, turističke agencije i drugo). Edukacija bi trebala rezultirati poboljšanjem praktičnih znanja i vještina polaznika te mogućnošću njihove neposredne primjene u poslovanju.

Slijedom navedenog, HTZ će u suradnji s Institutom za turizam te tvrtkama Janus Pim i Algebra provesti specijalizirane obrazovne programe podijeljene u pet područja edukacije pomoću kojih će sudionici predavanja iz svih razina sustava turističkih zajednica te  javnog i privatnog turističkog sektora dobiti ne samo teorijska, nego i praktična znanja o načinima poboljšanja aktivnosti vezanih uz sve elemente marketing miksa. Predmet edukacije u ovoj godini su razvoj proizvoda, marketing u turističkoj industriji, komunikacijske i upravljačke vještine, informacijske tehnologije u turizmu te interni marketing.

Više na linku.



Pisane vijesti