Ministar Lorencin s predstavnicima ADAC-a : Cilj je povećati kvalitetu te ponuditi nove proizvode

Ministar Darko Lorencin u Poreču se sastao s predstavnicima Kamping udruženja Hrvatske (KUH) i njemačkog automobiliskog kluba ADAC, na čelu s izvršnim direktorom za kamping Ernestom Pfeifferom. Sastanak je održan uoči radionice u organizaciji KUH-a (uz podršku HTZ-a i MINT-a), a na kojoj će ADAC predstaviti novi proizvod, kamping karticu Camping Key Europe. Izvršni direktor ADAC-a Ernest Pfeiffer predstavio je novi proizvod lansiran u veljači ove godine, Tourset brošuru namijenjenu ADAC-ovim članovima, u kojoj se nalaze ekskluzivne informacije o Istri i istarskim kampovima, od kojih tri nose najvišu oznaku kvalitete ADAC-a. Pfeiffer je naglasio kako ADAC u Njemačkoj ima 18,7 milijuna članova, od čega su 1,5 milijun kampisti, te da im je Istra omiljeno odredište. Naglasio je i kako će ADAC ovog tjedna dobiti novog potpredsjednika za turizam te pozvao ministra Lorencina da ih posjeti u njihovoj centrali u Münchenu.

Ministar Darko Lorencin u Poreču se sastao s predstavnicima Kamping udruženja Hrvatske (KUH) i njemačkog automobiliskog kluba ADAC, na čelu s izvršnim direktorom za kamping Ernestom Pfeifferom.

Sastanak je održan uoči radionice u organizaciji KUH-a (uz podršku HTZ-a i MINT-a), a na kojoj će ADAC predstaviti novi proizvod, kamping karticu Camping Key Europe. Izvršni direktor ADAC-a Ernest Pfeiffer predstavio je novi proizvod lansiran u veljači ove godine, Tourset brošuru namijenjenu ADAC-ovim članovima, u kojoj se nalaze ekskluzivne informacije o Istri i istarskim kampovima, od kojih tri nose najvišu oznaku kvalitete ADAC-a. Pfeiffer je naglasio kako ADAC u Njemačkoj ima 18,7 milijuna članova, od čega su 1,5 milijun kampisti, te da im je Istra omiljeno odredište. Naglasio je i kako će ADAC ovog tjedna dobiti novog potpredsjednika za turizam te pozvao ministra Lorencina da ih posjeti u njihovoj centrali u Münchenu.

Ministar Lorencin rekao je kako je i prije preuzimanja dužnosti ministra turizma, prije nepuna dva mjeseca, radio poslove usko vezane uz turizam te da Ministarstvo turizma nastavlja sve započete projekte, od nedavno usvojene Strategije razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine, koja je vrlo dobar putokaz privatnom sektoru i investitorima, jer znaju kojim će putem ići razvoj turizma u budućnosti. Također, započeto je s izradom Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma i paralelno s time radi se i na promjeni sustava turističkih zajednica u Hrvatskoj, dodao je ministar.

Svjesni smo važnosti ADAC-a za naše tržište, jer smještaj u kamping segmentu čini četvrtinu naših ukupnih smještajnih kapaciteta, što smo naglasili i u Strategiji razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine, s ciljem povećanja kvalitete smještaja u kampovima i ponude novih proizvoda, čemu će pridonijeti i nove kreditne linije HBOR-a, ali i strukturni fondovi Europske unije, zaključio je ministar.

Kamping se proteklih godina promijenio, naglasio je Pfeiffer, jer današnji kampist troši puno više novca u odredištu, posebice u restoranima te istaknuo i potrebu za razvijanjem kampinga u ruralnim područjima, odnosno za kontinentu, što je važno za pred i posezonu.



Pisane vijesti