Hrvatski turizam predstavljen u slovenskim medijima

U cilju pripreme turističke sezone te nadolazećih prvomajskih praznika, promidžbene aktivnosti hrvatskog turizma na slovenskom tržištu zaokružene su predstavljanjem hrvatskog turizma na 20-ak slovenskih radio postaja. Riječ je o suradnji s produkcijskom emisijom „Dobro jutro Slovenija“, koja se emitira na nacionalnim i lokalnim radio postajama diljem Slovenije. Tom je prigodom direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji Goran Blažić govorio o novostima i prednostima koje će doživjeti Hrvatska i njeni posjetitelji ulaskom Hrvatske u EU, dok je djelatnica predstavništva HTZ-a Tanja Petković predstavila neke od brojnih kulturnih, sportskih i gastro manifestacija u kojima će gosti moći uživati u predsezonskom razdoblju. U emisiji je sudjelovala i direktorica marketinga turističke agencije Kompas Irena Soban koja je predstavila ponudu za Jadran u predsezonskom razdoblju te istaknula kako za putnike pripremaju brojne dodatne povoljnosti kao i iznenađenja duž cijele hrvatske obale.

Također, u okviru serije emisija »Hrvaška – dežela mnogih doživetij«, 18. travnja predstavljena je i Turistička zajkednica Koprivničko-križevačke županije. Direktor TZ-a Zdravko Mihevc predstavio je turističke potencijale te podravske županije. Koprivničko–križevačka županija svim zainteresiranima može ponuditi kilometre uređenih staza, prekrasnu prirodu, gostoljubive domaćine, brojne manifestacije, podravske vinske ceste. Također, osim u hotelima posjetitelji mogu odsjesti u brojnim seljačkim domaćinstvima. U emisiji je sudjelovao i Željko Zadravec, direktor marketinga Hotela Picok, koji je naglasio kako se ovaj hotel nalazi u blizini brojnih biciklističkih staza, među kojima je istaknuo Bilogorsku rutu kao jedan od najpoznatijih ciklo putova u Europi.



Pisane vijesti