Održan 9. Mystery shopping dan s temom „Kvaliteta usluge u turizmu“

Devetu godinu zaredom održan je Mystery shopping dan, u organizaciji tvrtke Heraklea d.o.o. i partnerom Maistrom, 12. ožujka u hotelu Lone u Rovinju, pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma Republike Hrvatske te turističke zajednice grada Rovinja, a raspravljalo se o temi kvalitete usluge u turizmu.

Cilj ovogodišnjeg Mystery shopping dana je proširiti svijest o tome kako je kvaliteta usluge u turizmu od iznimne važnosti za Hrvatsku, kako za poduzeća, tako i za gosta te ju je potrebno redovito testirati i poboljšavati. S obzirom da je Hrvatska zemlja usmjerena turizmu potrebno je educirati mali i srednji menadžment, ugostitelje, hotelijere i ostale sudionike na koji način mogu mjeriti i unaprijediti svoju turističku uslugu te tako uljepšati cjelokupnu sliku hrvatskog turizma.

U prvom dijelu programa svoje projekte su prezentirale turističke zajednice, pa je Đurđica Šimičić, direktorica TZ grada Malog Lošinja informirala o projektu tajnog gosta koji provodi već treću godinu zaredom, a od ove godine su se pridružile i turističke zajednice gradova Rijeke i Raba. Svoja iskustva su prenijeli i direktor TZ Raba, Nedjeljko Mikelić te direktor marketinga TZ Rijeke, Dominik Damiš.

Drugi dio programa bio je rezerviran za hotelijere te je o načinu na koji Maistra održava vrhunsku kvalitetu usluge u svojim objektima govorila Elena Cerin, stručna suradnica odjela kvalitete. Također, svoj projekt mystery shoppinga u turizmu predstavila je i Ivana Tubaković Laković, u ime poduzeća Riviera Adria, a Rade Vuk Malobabić iz Jadranka Hotela je predstavio je dva projekta koja provodi ova tvrtka.

U nastavku su dr. sc. Sanda Čorak i Zrinka Marušić iz Instituta za turizam predstavile rezultate TOMAS istraživanja o zadovoljstvu gostiju turističkom ponudom, dok su u završnici događanja, Martina Trboglav iz tvrtke Ramiro te Hrvoje Pranjić Anušić iz tvrtke Radilica, održali radionice sa sudionicima okupljanja.



Pisane vijesti