Ministar Ostojić s ADAC-om: Njemačka strateško tržište za hrvatski turizam

Ministar turizma Veljko Ostojić danas se u Muenchenu susreo s predstavnicima njemačkog, a ujedno i najvećeg europskog automobilskog kluba ADAC-a, na čelu s potpredsjednikom za turizam Maxom Stichom, s kojima je razgovarao o aktualnostima u nautici, kampingu i infrastrukturi. Ministar Veljko Ostojić ovom je prilikom još jednom naglasio važnost ADAC-a za hrvatsko tržište te činjenicu da je ADAC za Ministarstvo turizma jedan od glavnih partnera u Njemačkoj. Ponovio je podatke o izvrsnim rezultatima koji su prošle godine ostvareni s njemačkog tržišt, kada je u Hrvatskoj zabilježeno povećanje od 13 posto u noćenjima, a udio njemačkih turista u ukupno ostvarenim noćenjima činio više od 24 posto. „Siguran sam da su i aktivnosti ADAC-a imale veliki utjecaj na te brojke te vjerujem da ćemo nastaviti suradnju koja je nastala na kvalitetnim temeljima“, naglasio je ministar Ostojić, koji je potpredsjednika za turizam ADAC-a Maxa Sticha upoznao i s činjenicom da će Hrvatska 2014. biti zemlja partner sajma F.re.e., što je jasan znak da je njemačka strateško tržište za hrvatski turizam. Ovom prilikom Max Stich predstavio je novi brend "Best Kamping", razvijen u suradnji s nizozemskom asocijacijom AMWB, koji zamjenjuje brend "Superplatz" te istaknuo kako su među hrvatskim kampovima čak četiri zaslužila ovaj najviši rang kvalitete: Lanterna, Zaton, Valalta i Park Umag.

Ministar turizma Veljko Ostojić danas se u Muenchenu susreo s predstavnicima njemačkog, a ujedno i najvećeg europskog automobilskog kluba ADAC-a, na čelu s potpredsjednikom za turizam Maxom Stichom, s kojima je razgovarao o aktualnostima u nautici, kampingu i infrastrukturi.

Ministar Veljko Ostojić ovom je prilikom još jednom naglasio važnost ADAC-a za hrvatsko tržište te činjenicu da je ADAC za Ministarstvo turizma jedan od glavnih partnera u Njemačkoj. Ponovio je podatke o izvrsnim rezultatima koji su prošle godine ostvareni s njemačkog tržišt, kada je u Hrvatskoj zabilježeno povećanje od 13 posto u noćenjima, a udio njemačkih turista u ukupno ostvarenim noćenjima činio više od 24 posto.

„Siguran sam da su i aktivnosti ADAC-a imale veliki utjecaj na te brojke te vjerujem da ćemo nastaviti suradnju koja je nastala na kvalitetnim temeljima“, naglasio je ministar Ostojić, koji je potpredsjednika za turizam ADAC-a Maxa Sticha upoznao i s činjenicom da će Hrvatska 2014. biti zemlja partner sajma F.re.e., što je jasan znak da je njemačka strateško tržište za hrvatski turizam.

Ovom prilikom Max Stich predstavio je novi brend "Best Kamping", razvijen u suradnji s nizozemskom asocijacijom AMWB, koji zamjenjuje brend "Superplatz" te istaknuo kako su među hrvatskim kampovima čak četiri zaslužila ovaj najviši rang kvalitete: Lanterna, Zaton, Valalta i Park Umag.

Stich je naglasio kako su, što se kampinga u Hrvatskoj tiče, načinjeni veliki pomaci u kvaliteti, no postoji još prostora i potencijala za razvoj. Istaknuo je kako je prošlu godinu obilježila vrlo uspješna suradnja ADAC-a s hrvatskim Ministarstvom turizma, tijekom koje je realiziran niz aktivnosti i radionica. Također, predstavio je i nove proizvode "Tourset", koji ima cilj pružiti kvalitetne informacije o destinaciji te "Kamping Key Europe" koji pruža cijeli paket usluga i pogodnosti za kampiste, a koji do sad koristi već 1.3 milijuna korisnika i koji će se predstaviti i u Hrvatskoj.

Ministar Ostojić osvrsnuo se na iskazanu potrebu za uređenjem kamp odmorišta na odgovarajućim mjestima te istaknuo da u suradnji sa Ministarstvom graditeljstva radi na unaprjeđenju zakonske regulative koja će omogućiti izgradnju kamp odmorišta.

Ministar Ostojić napomenuo je kako je Vlada RH ovog mjeseca usvojila Strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2020. te se čeka njeno usvajanje u Saboru. Tim dokumentom Hrvatska se opredijelila za povećanje kvalitete i zaštitu okoliša, uz razvoj deset turističkih proizvoda kao motiva dolazaka, posebno za razdoblje pred i posezone.

Nakon sastanka u ADAC-u ministar Ostojić sastao se s predstavnicima Uprave sajma F.re.e. s kojima je razgovarao o posebnim zajedničkim projektima koje Hrvatska sprema kao zemlja partner sajma za sljedeću godinu, prije svega dodatne promotivne aktivnosti kao što su prezentacija kamping ponude u manjim mjestima Bavarske.

U poslijepodnevnim satima ministar Ostojić će uručiti posebnu zahvalnicu za razvoj bike turizma u Hrvatskoj voditelju radija Bayern 1 Thomasu Gaetanidesu, pokretaču dolaska bavarskih biciklista u Hrvatsku te će se u bavarskom parlamentu susresti s predsjednikom parlamentarnog odbora za gospodarstvo Erwinom Huberom.

Sajam u Münchenu jedan je od šest najvažnijih turističkih sajmova u svijetu, a na njemu se održava niz stručnih skupova i radionica iz šest područja: turizma, caravaninga i svijeta mobitela, vodenih sportova, biciklizma, sporta i aktivnosti na otvorenom te različitih oblika putovanja. Hrvatska će 2014. godine biti i partner ovog sajma, što će zasigurno pridonijeti dodatnoj popularnosti domaćih odredišta na njemačkom tržištu, s kojeg je u 2012. ostvaren rast broja turističkih dolazaka i noćenja.



Pisane vijesti