Hrvatska je ovogodišnja dobitnica nagrade „Finnish Travel Award 2013.“ za najzanimljiviju stranu destinaciju po odabiru javnosti, koju svake godine dodjeljuje uprava najvećeg i najutjecajnijeg turističkog sajma u Finskoj „Matka Travel Fair“.
Nagradu je direktoru Predstavništva Hrvatske turističke zajednice za Skandinaviju Paulu Šikiću predao direktor sajma Christer Haglund, koji je čestitao Hrvatskoj na uspješnim promidžbenim aktivnostima na skandinavskom tržištu.
Hrvatska je tako već na samom otvorenju sajma, koji se u Helsinkiju održava od 17. do 20. siječnja, dobila odličnu promidžbu svoje turističke ponude, kao i dodatnu potvrdu o rastućoj popularnosti među stanovnicima Finske i susjednih zemalja. Na sajmu je Predstavništvo HTZ-a u Skandinaviji svoju turističku ponudu promoviralo na poslovnim radionicama naziva „Global Workshop“, na kojima su zainteresiranim predstavnicima finskih putničkih agencija predstavljene prirodne i kulturne ljepote hrvatskih destinacija. Uspostavljen je niz vrijednih kontakata s vodećim ljudima iz turističkog sektora u Finskoj, a uz Hrvatsku turističku zajednicu na radionicama su sudjelovali i predstavnici iz turističkih agencija Alfa travel, Katarina line i Uniline te hotelska kuća Maistra.
S obzirom da su u tijeku brojne promidžbene aktivnosti na emitivnim turističkim tržištima, Predstavništvo HTZ-a u Skandinaviji, uz radionicu u Helsinkiju, promoviralo je Hrvatsku i na turističkom sajmu „Reiselivsmessen Oslo 2013.“ održanom u Oslu od 11. do 13. siječnja. Sajam je okupio izlagače iz dvadeset zemalja, a ukupno ga je posjetilo više od 45 tisuća posjetitelja, kojima je Hrvatska turistička zajednica ljepote i osobitosti domaćih destinacija predstavila na štandu veličine 12m2. Hrvatska se i Norvežanima pokazala kao izuzetno zanimljiva destinacija, čemu svjedoči i iznimno dobra posjećenost štanda te činjenica da je prisutnima podijeljen sav promotivni materijal. O kvaliteti i posjećenosti sajma Reiselivsmessen govori i podatak da je s radom započeo tek prošle godine, a već se ove uspješno etabilirao kao vodeći turistički sajam u Norveškoj, koji u narednim godinama očekuje veliki porast broja izlagača.
Uz izlaganje na sajmu, Predstavništvo HTZ-a u Skandinaviji ovaj je tjedan u Oslu zanimljive i zapažene turističke kontakte ostvarilo i na poslovnoj radionici „Travel Match“, koja je okupila preko 300 međunarodnih predstavnika turističkih agencija i hotelijera. Uz HTZ na poslovnoj su radionici sudjelovale i domaće turističke agencije Alfa travel, Atlas i Katarina Line, kao i hotelijerska kuća Maistra. Norveške su agencije pokazale veliki interes za hrvatskim odredištima, nastavljajući trend rasta popularnosti Hrvatske na skandinavskom području. Na radionici su razmijenjena pozitivna dosadašnja iskustva i uspostavljeni brojni novi kontakti koji će svakako pridonijeti jačanju pozicije na norveškom tržištu.