Ostojić: Slalomska utrka na Sljemenu i turistički zanimljiva

Ministar turizma Veljko Ostojić izjavio je nakon muške slalomske utrke Svjetskog kupa na Sljemenu kako je taj sportski događaj nezaboravan ne samo za gledatelje na skijalištu nego i za one koji su je pratili putem TV prijenosa, te istaknuo da je, osim o sportskom, riječ i o turistički zanimljivom događaju. Činjenica da je u više od 20 zemalja izravno prenošena sljemenska utrka, i to u onima koje su nama turističke zanimljive, daju epitet toj manifestaciji i kao turističkoj, kazao je novinarima ministar turizma Ostojić. Ocijenio je da ovaj sportski događaj možemo tretirati kao početak nove turističke godine. Na upit koristi li Ministarstvo turizma i Turistička zajednica grada Zagreba dovoljno sljemensku utrku kao hrvatski brend, Ostojić je kazao da su se stvari jako promijenile u posljednjih godinu dana. Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica puno više koriste i sufinanciraju sljemensku utrku kao manifestaciju koja nije samo sportska nego i turistička. No, uvijek je pitanje raspoloživog novca, mogućnosti i potencijala. Iduće će godine to biti još bolje, i vjerujem kako je spoj sporta i turizma već sada na zavidnoj razini barem što se sljemenske utrke tiče, kao i ATP turnira u Umagu, ocijenio je ministar turizma Ostojić.

Ministar turizma Veljko Ostojić izjavio je nakon muške slalomske utrke Svjetskog kupa na Sljemenu kako je taj sportski događaj nezaboravan ne samo za gledatelje na skijalištu nego i za one koji su je pratili putem TV prijenosa, te istaknuo da je, osim o sportskom, riječ i o turistički zanimljivom događaju.

Činjenica da je u više od 20 zemalja izravno prenošena sljemenska utrka, i to u onima koje su nama turističke zanimljive, daju epitet toj manifestaciji i kao turističkoj, kazao je novinarima ministar turizma Ostojić.

Ocijenio je da ovaj sportski događaj možemo tretirati kao početak nove turističke godine.

Upitan o povezivanju plave i zelene Hrvatske ministar turizma Ostojić je rekao kako se u tome često događaju pogrešne teze.

Dodao je kako je turizam mediji koji omogućava domaćoj proizvodnji plasman svojih proizvoda u tzv. domaćem izvozu. To moramo raditi zajedno s inicijativom proizvođača hrane i kako bi svoje proizvode plasirali kroz turizam, istaknuo je Ostojić u izjavi novinarima.

Izrazio je nadu da će hrvatski proizvođači tu priliku iskoristiti i da će hrvatski turizam u budućnosti imati sve više domaće komponente.

Od ukupnog pića koje se troši u hrvatskom turizmu domaći udio je više od 90 posto, a hrane oko 70 posto. No, slabi smo u opremi i sitnom inventaru, naglasio je Ostojić. Smatra kako te brojke nisu tako loše, ali da sigurno uvijek postoji prosjek za napredak.

Na upit koristi li Ministarstvo turizma i Turistička zajednica grada Zagreba dovoljno sljemensku utrku kao hrvatski brend, Ostojić je kazao da su se stvari jako promijenile u posljednjih godinu dana.

Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica puno više koriste i sufinanciraju sljemensku utrku kao manifestaciju koja nije samo sportska nego i turistička. No, uvijek je pitanje raspoloživog novca, mogućnosti i potencijala. Iduće će godine to biti još bolje, i vjerujem kako je spoj sporta i turizma već sada na zavidnoj razini barem što se sljemenske utrke tiče, kao i ATP turnira u Umagu, ocijenio je ministar turizma Ostojić. (Hina)



Pisane vijesti