Na 4. sjednici Sabora Hrvatske turističke zajednice koja je održana danas u zagrebačkom hotelu Esplanade, predstavljeni su iznimno dobri rezultati ostvareni tijekom prvih jedanaest mjeseci ove godine. Uz porast broja noćenja od šest posto te porast broja dolazaka od pet posto, posebno veseli porast noćenja s tržišta kao što su Njemačka (+13,4 posto), Nizozemska (+14,6 posto) te Velika Britanija (+23 posto). Čestitajući i zahvalivši svim zaposlenima u turizmu te vatrogascima, pripadnicima GSS-a, policiji i ostalim službama koje su pridonijele uspješnom odvijanju ovogodišnje turističke sezone, ministar turizma Veljko Ostojić istaknuo je kako su iznimni rezultati proizvod odlične pripreme i predanog rada svih uključenih u turizam te ponovno izrazio nadu da će se uspješni rezultati ponoviti i u sljedećoj godini. Uz ovogodišnje rezultate prisutnima je predstavljeno i aktualno stanje na najvažnijim emitivnim tržištima, a prema trenutnim najavama i prognozama, daljnji rast dolazaka usprkos krizi i dalje se očekuje s njemačkog, poljskog, nizozemskog i tržišta Velike Britanije čemu će uvelike pridonijeti i uvođenje novih zrakoplovnih linija. Dodajmo ovome i da je britansko Udruženje putničkih agencija - ABTA, koje okuplja oko 6000 članova, za domaćina svog godišnjeg skupa u 2013. godini odabralo upravo Hrvatsku te će se u listopadu iduće godine u Dubrovniku okupiti čak 700 vrhunskih stručnjaka iz turističkog sektora Velike Britanije i najutjecajnijih predstavnika putničkih agencija.
Na 4. sjednici Sabora Hrvatske turističke zajednice koja je održana danas u zagrebačkom hotelu Esplanade, predstavljeni su iznimno dobri rezultati ostvareni tijekom prvih jedanaest mjeseci ove godine. Uz porast broja noćenja od šest posto te porast broja dolazaka od pet posto, posebno veseli porast noćenja s tržišta kao što su Njemačka (+13,4 posto), Nizozemska (+14,6 posto) te Velika Britanija (+23 posto). Čestitajući i zahvalivši svim zaposlenima u turizmu te vatrogascima, pripadnicima GSS-a, policiji i ostalim službama koje su pridonijele uspješnom odvijanju ovogodišnje turističke sezone, ministar turizma Veljko Ostojić istaknuo je kako su iznimni rezultati proizvod odlične pripreme i predanog rada svih uključenih u turizam te ponovno izrazio nadu da će se uspješni rezultati ponoviti i u sljedećoj godini.
Uz ovogodišnje rezultate prisutnima je predstavljeno i aktualno stanje na najvažnijim emitivnim tržištima, a prema trenutnim najavama i prognozama, daljnji rast dolazaka usprkos krizi i dalje se očekuje s njemačkog, poljskog, nizozemskog i tržišta Velike Britanije čemu će uvelike pridonijeti i uvođenje novih zrakoplovnih linija. Dodajmo ovome i da je britansko Udruženje putničkih agencija - ABTA, koje okuplja oko 6000 članova, za domaćina svog godišnjeg skupa u 2013. godini odabralo upravo Hrvatsku te će se u listopadu iduće godine u Dubrovniku okupiti čak 700 vrhunskih stručnjaka iz turističkog sektora Velike Britanije i najutjecajnijih predstavnika putničkih agencija
Nakon Turističkog vijeća, Program rada HTZ-a danas je predstavljen i usvojen i na Saboru HTZ-a. Predstavljajući Program rada, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić posebno se osvrnula na novosti, objasnivši pritom kako će se u idućoj godini intenzivno raditi na oblikovanju jedinstvenih turističkih proizvoda i sadržaja, zbog čega će HTZ poticati razvoj destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO) te marketing brendova. Jedan od čimbenika razvoja DMK i DMO je snažnije uključenje subjekata privatnog i javnog sektora te sukladno tomu i povećanje investicija u turizmu.
Novost je prilagodba promidžbenih aktivnosti koje će se u 2013. godini u puno većoj mjeri realizirati putem online kanala. Pojačat će se i već poprilično snažna prisutnost HTZ-a na društvenim mrežama, a od 14. prosinca HTZ je otvorio i svoj Instagram profil spojivši ga s postojećom Facebook stranicom HTZ-a “Love Croatia”. Korisnici će i sami moći postavljati sadržaje #lovecroatia. Na ovaj način HTZ otvara novi kanal komunikacije na online društvenim mrežama i mobilnim aplikacijama u cilju pojačanog razvoja kontinuiranog angažmana privatnih korisnika u promidžbi hrvatskog turizma.
Cilj nam je imati i kvalitetan turistički proizvod i kvalitetnu komunikaciju, što će se ostvariti kroz suradnju svih uključenih u sektor turizma, zaključila je Matešić.
Budući da se Program rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu temelji na Operativnom marketing planu turizma Hrvatske, u idućoj će se godini intenzivirati edukacija djelatnika sustava turističkih zajednica i turističke industrije za sve segmente marketinga. U planu su i izrada turističkog informativnog sustava te centralnog pretraživača.
Važnost osnaživanja prisutnosti našeg turističkog proizvoda na Internetu potvrdio je i direktor Google-a za Hrvatsku, Joško Mrndže, istaknuvši tijekom svoje prezentacije da čak 70 posto ljudi koristi Internet pri odabiru mjesta za odmor. Broj pretraživanja vezanih za Hrvatsku u 2012. godini povećan je za 17 posto, a čak 39 posto svih rezervacija u Europi u 2012. izvršeno je upravo putem Interneta, a s daljnjim porastom korisnika pametnih telefona i tableta, ova brojka će nastaviti ubrzano rasti.