„Milijarda turista – milijarda mogućnosti“ – nova kampanja Svjetske turističke organizacije (UNWTO) poziva milijardu turista da poduzmu korake koji će predstavljati relevantan doprinos.
Male promjene u ponašanju na putovanju mogu doprinijeti pozitivnoj promjeni diljem svijeta. Svjetska turistička organizacija (UNWTO) obilježit će ovom online kampanjom povijesnu prekretnicu - putovanje cijele milijarde turista po svijetu samo u jednoj, 2012. godini, pretvaranjem tih milijardu turista u milijardu mogućnosti.
Podsjećajući na moć koju putovanja i turizam imaju kao pokretačke snage gospodarskog rasta i održivog razvoja, kampanja „Milijarda turista – milijarda mogućnosti“ poziva javnost da glasa za pojedini savjet za putovanje, poput onoga „koristite javni prijevoz“ ili „kupujte lokalne proizvode“, za kojega misli da će polučiti najveću korist za stanovnike mjesta koje posjećuju, te od predstavnika javnosti traži da se tog savjeta pridržavaju na svojim putovanjima.
“Zamislite razliku koju jedan jedini turist može napraviti ako u svoje ponašanje unese male promjene, od toga da ručnike ne koristi samo jedan dan, da angažira lokalnog vodiča ili kupi lokalne proizvode. Sada zamislite kakvi bi se učinci postigli ako se ovi jednostavni postupci pomnože s milijardu - to je moć milijarde turista“, rekao je generalni tajnik UNWTO-a Taleb Rifai prilikom lansiranja kampanje na WTM-u u Londonu.
“Svaki pojedinac koji je putovao u 2012.godini, bilo na odmor ili poslovno, dio je te milijarde te može stvoriti razliku koja se osjeća“ nastavio je Rifai. “Nadam se da će se svi priključiti našoj kampanji i pomoći nam u širenju poruke da milijarda turista doista čini i milijardu prilika za gospodarski rast, stvaranje novih radnih mjesta i bolju budućnost našeg planeta.“
Kampanja će doživjeti vrhunac 13. prosinca, kada će se obznaniti najpopularniji savjet i putem društvenih medija uputiti milijunima. Svjetska turistička organizacija simbolično je odredila datum, 13. prosinca kao dan dolaska milijarditog turista, s obzirom da je nemoguće točno znati gdje i kada će se to dogoditi, a proslavit će ga ovom online kampanjom u svom glavnom tajništvu u Španjolskoj, gdje ima sjedište.
U kampanju se može uključiti na tri načina:
Više o kampanji na stranicama UNWTO-a