WTM: Hrvatska dobitnica nagrade Travel Agents Choice Awards

Na današnjoj konferenciji za novinare, prvog dana jednog od najvažnijih turističkih sajmova, World Travel Market u Londonu, ministru turizma Republike Hrvatske Veljku Ostojiću i direktorici Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, uručeno je priznanje Travel’s Agents Choice Awards za 2012. u kategoriji “Up and coming Short Haul Destination”. Travel Agent Choice Awards dodjeljuje tvrtka BMI Publishing Limited, izdavač vodećeg britanskog časopisa za putovanja Selling Long Haul, što je jedina turistička nagrada za koju u cijelosti glasuju i koju nominiraju turistički profesionalci Velike Britanije. Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić prilikom preuzimanja nagrade izjavila je kako je osobito ponosna na činjenicu da je Hrvatska upravo na britanskom tržištu prepoznata kao hit destinacija. Na konferenciji za medije, osim samog priznanja, ministar Veljko Ostojić i direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić predstavili su novosti na hrvatskom tržištu, a u cilju što bolje afirmacije vina i gastronomije, održana je degustacija najuspješnijih domaćih sorti vina poput graševine, malvazije i plavca i to uz pomoć jednog od najpoznatijih britanskih stručnjaka za vino i zaljubljenika u Hrvatsku, Joea Wadsacka.

Na današnjoj konferenciji za novinare, prvog dana jednog od najvažnijih turističkih sajmova, World Travel Market u Londonu, ministru turizma Republike Hrvatske Veljku Ostojiću i direktorici Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, uručeno je priznanje Travel’s Agents Choice Awards za 2012. u kategoriji “Up and coming Short Haul Destination”.

Travel Agent Choice Awards dodjeljuje tvrtka BMI Publishing Limited, izdavač vodećeg britanskog časopisa za putovanja Selling Long Haul, što je jedina turistička nagrada za koju u cijelosti glasuju i koju nominiraju turistički profesionalci Velike Britanije.

Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić prilikom preuzimanja nagrade izjavila je kako je osobito ponosna na činjenicu da je Hrvatska upravo na britanskom tržištu prepoznata kao hit destinacija. Britanci su zahvalni gosti, ali jako dobro znaju što žele i što plaćaju. Ova nagrada daje nam razloga za dodatni optimizam oko rezultata s britanskog tržišta u sezoni koja je pred nama, rekla je Matešić.

Nagrada za najbolju nadolazeću short haul destinaciju još je jedno veliko priznanje Hrvatskoj u najuspješnijoj sezoni do sada, ali i potvrda uzlazne putanje popularnosti naše zemlje kao poželjnog turističkog odredišta u Velikoj Britaniji, tržišta s kojeg je ove godine zabilježen porast broja gostiju od čak 23 posto. Dodajmo ovome i da je britansko Udruženje putničkih agencija (ABTA), koje okuplja oko 6000 članova, za domaćina svog godišnjeg skupa u 2013. godini odabralo upravo Hrvatsku te će se u listopadu iduće godine u Dubrovniku okupiti 700 vrhunskih stručnjaka iz turističkog sektora Velike Britanije i najutjecajnijih predstavnika putničkih agencija.

Na konferenciji za medije, osim samog priznanja, ministar Veljko Ostojić i direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić predstavili su novosti na hrvatskom tržištu, a u cilju što bolje afirmacije vina i gastronomije, održana je degustacija najuspješnijih domaćih sorti vina poput graševine, malvazije i plavca i to uz pomoć jednog od najpoznatijih britanskih stručnjaka za vino i zaljubljenika u Hrvatsku, Joea Wadsacka.



Pisane vijesti