Uz bilježenje stalnog porasta broja posjetitelja i noćenja, Zagreb osvaja i svjetske medije. Tako su u rujnu o Zagrebu pisale jedne od najčitanijih dnevnih novina u Francuskoj „Le Figaro“, koje su na cijeloj stranici objavile prilog o našem gradu pod nazivom: „Rendez-vous à.. .Zagreb, capitale baroque“, izvijesti su iz TZ Zagreba.
Osim Francuske, o Zagrebu je pisala i Danska. Naime, danski magazin „Vagabond Rejs“ objavio je u svom rujanskom broju reportažu s ovogodišnje „Snježne kraljice” pod naslovom „Snedronningens fest i Zagreb” (Fešta Snježne kraljice u Zagrebu). Reportaža na četiri stranice mali je podsjetnik pred nadolazeću skijašku sezonu, a opisuje i znamenitosti grada poput Dolca, Mimarinog muzeja, Muzeja prekinutih veza, uspinjače, ali i zagrebačkih restorana. Kao posebnu zanimljivost, autor Rudy Hemmingsen navodi da nigdje na svijetu nije vidio stanovnike jednog grada koji se druže vani na trgovima i parkovima, usprkos hladnoći koja vlada u siječnju, kao ovdje u Zagrebu.
Njemački „Cosmopolitan“ objavio je priču o Muzeju prekinutih veza na tri stranice; nizozemski „Metro“ članak o najvećem cappuccinu na svijetu, talijanski „Messaggero di Pordenone“ najavio je spektakl „Disney on Ice“, a austrijski „Kleine Zeitung Steiermark“ popratio je jesenska događanja u Zagrebu te objavio članak o Muzeju suvremene umjetnosti.
Sustavnom promocijom, suradnjom s medijima diljem svijeta, organizacijom posebnih promocija te nastupom na turističkim sajmovima i kongresnim burzama, grad Zagreb se premetnuo u jedan od obaveznih lokaliteta za posjet u Hrvatskoj.