Mali Lošinj obilježio Svjetski dan turizma

Turistička zajednica grada Malog Lošinja već tradicionalno obilježila je Svjetski dan turizma dodjelom nagrada turističkim objektima i pojedincima za doprinos razvoju turizma lošinjskog arhipelaga.
Svečanost je održana 27. rujna 2012 na terasi hotela Apoksiomen,  a nagrade je uručio gradonačelnik Malog Lošinja i predsjednik TZ Gari Cappelli.

Priznanja i kamene ploče za okućnice s natpisom „Lošinjski cvijet 2012“ -  Najljepše uređenoj okućnici. Odabrani su slijedeći vrtovi i okućnice:

  • Karmen Stuparić, Veli Lošinj,
  • Ana i Antonio Letić, Veli Lošinj,
  • Ljiljana Čović, Mali Lošinj,
  • Mirko Popov, Mali Lošinj,
  • Marina Kajkara, Mali Lošinj,
  • Kata Kovažik, Mali Lošinj,
  • Niko Đuzel, Mali Lošinj,
  • Nedjeljko Klincov, Ćunski,
  • Obitelj Vukajlović, Ćunski, Kalica, Osor.

Čovjek – ključ uspjeha u turizmu

Akcija „Čovjek – ključ uspjeha u turizmu” usmjerena je na podizanje razine gostoljubivosti i stvaranje klime dobrodošlice u destinaciji. Cilj ove akcije jest naglasiti važnost pojedinaca koji sudjeluju u stvaranju slike o Lošinju, a samim time i o Hrvatskoj kao o kvalitetnom izboru odredišta za stvaranje divnih sjećanja.

Djelatnici godine su:

  • Djelatnik prodaje i marketinga u turizmu ŽAN DAPČEVIĆ, direktor Sansego d.o.o.,
  • Recepcijski djelatnik KRISTINA KRSTINIĆ, djelatnik na recepciji hotela Aurora,
  • Djelatnik hotelskog domaćinstva MARICA TUKERIĆ, djelatnik u hotelu Aurora,
  • Kuhar BOGDAN GRUBELIĆ, šef kuhinje u guest house Helios,
  • Konobar, DINKA VRTODUŠIĆ, šef sale hotela Alhambra,
  • Prodavač DUŠANKA VUČKOVIĆ, prodavačica u marketu Zagazinjine,
  • Djelatnik u zračnom prijevozu NIKOLA BANIĆ, pilot Zračnog pristaništa u Malom Lošinju.

Tajni gost na Lošinju – mjerenje kvalitete usluge

Turistička zajednice grada Malog Lošinja s agencijom Heraklea d.o.o, provela je mjerenje kvalitete usluga na razini lošinjskog otočja. Tajni gost na Lošinju predstavlja inovativan koncept mjerenja kvalitete usluga u svrhu njezina poboljšanja, koji su TZG Malog Lošinja i Heraklea razvili po uzoru na svjetske trendove.
Iako je ostvareni rezultat od 83 % (od mogućih 100 %) iznad razine hrvatskog prosjeka,  uvijek postoje područja za unapređenje, čijim uvođenjem se može postići još veća konkurentska prednost.
I druga godina mjerenja kvalitete usluge metodom tajnih gostiju na Lošinju pokazala je ljubaznost i pristupačnost djelatnika, identificirana je proaktivnost u nuđenju dodatnih usluga i proizvoda, kvalitetnija komunikacija s gostom u cilju pronalaženja modela povećane potrošnje. Svečanom uručenju nagrada prisustvovale su dir. Heraklea-e gđa Sanja Gomuzak i voditeljica projekta Kristina Žilić.

Objekti u kojima su ostvareni najbolji rezultati kvalitete usluge su:

  • Turistička agencija TURIST Veli Lošinj,
  • Butiga SVI GUŠTI Nerezine,
  • Radionica, izrada i prodaja suvenira – TEHKON,
  • Hostel Veli Lošinj,
  • Brod Krško – Aldo Šilovinac,
  • Jadrolinija – poslovnica Mali Lošinj,
  • Lošinjski muzej,
  • Restoran Klub kapetana,
  • Restoran Marina,
  • Restoran Za kantuni,
  • Restoran Televrin Nerezine,
  • Restoran Veli Žal,
  • TIC Mali Lošinj,
  • Brod Devin,
  • Sportski centar Čikat – Miljenko Makarun.

Gradonačelnik je uručio i poklon za dugogodišnjeg gosta otoka Lošinja Rudolfa Klopstega  koji na naš otok dolazi preko 50 godina.



Pisane vijesti