Turističkom sektoru predstavljena radna verzija operativnog marketing plana HTZ-a za 2013.

Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) danas su u Zagrebu predstavnicima javnog i privatnog turističkog sektora te drugih zainteresiranih i uključenih u turizam predstavili radnu verziju Operativnog marketing plana HTZ-a za 2013. kojeg izrađuju zagrebačka tvrtka Horwath HTL te španjolska tvrtka THR.

Doznaje se to od ministra turizma Veljka Ostojića koji je uoči te prezentacije u Hotelu Sheraton istaknuo da je riječ o svojevrsnoj konzultativnoj prezentaciji nakon koje će predstavnici strukovnih turističkih udruga, zajednica i drugih institucija moći iskazati svoje prijedloge i mišljenja kako bi taj plan u konačnici bio što bolji.

Ne iznoseći detalje iz radne verzije, ministar napominje i da je cilj današnjeg predstavljanja radne verzije uskladiti prijedloge struke i sektora s tim krovnim planom, ali i marketing planove ukupnog sustava turističkih zajednica i privatnog sektora. Kako je i ranije najavio, plan bi trebao biti gotov do kraja ovog srpnja kada bi ga predstavili medijima i javnosti, a to je ujedno i prvi put da se plan rada HTZ-a donosi tako rano i na taj način.

HTZ do sada nije imao godišnje operativne nego samo godišnje programe rada koje su pripremali i izrađivali profesionalci iz HTZ-a i koji su obično usvajani potkraj godine.

S obzirom na ulazak Hrvatske u EU iduće godine te prateći trendove na turističkom tržištu i želju za poboljšanom promocijom Hrvatske na stranim tržištima u idućoj godini Ministarstvo turizma i HTZ odlučili su da se s izradom plana za iduću godinu krene i dovrši ga puno ranije.

Izrada Operativnog marketing plana HTZ-a za 2013. koštat će, kako je rečeno na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a početkom svibnja kada je to Vijeće i odobrilo, nešto malo manje od 80 tisuća eura. (Hina)



Pisane vijesti