U Zagrebu će se od 6. do 9. lipnja 2012. godine u hotelu Westin održati Generalna skupština i kongres udruge European Cities Marketing. Tom prilikom Zagreb će ugostiti uvažene kolege, djelatnike turističkih i kongresnih ureda europskih gradova.
Tom će se prigodom održati i konferencija za novinare, u petak, 8. lipnja 2012. u 12 sati u restoranu Allegro hotela Westin.
U sklopu kongresa u četvrtak, 7. lipnja predviđen je i jednodnevni seminar s temom BRIC Markets – Foccusing on Russia, India, China – an Opportunity for European Cities, sa zanimljivim predavačima među kojima je i glasoviti Amitabh Kant, autor Branding India – an Incredible Story, te pokretač uspješnih marketinških kampanja Incredible India i God's Own Country.
Tema je posebno zanimljiva tim više što prema podacima dobivenim iz turističkih ureda gradova članova ECM domaći turistički promet raste godišnje za 6,2 posto, a međunarodni čak 8 posto godišnje. Možda najveće iznenađenje za turizam europskih gradova predstavlja činjenica da su najbrže rastuća emitivna tržišta Rusija (36 %) i Kina (30%). Rusko, indijsko i kinesko tržište predstavljaju veliki potencijal za turizam europskih gradova, te će ovaj kongres pokušati odgovoriti na neka aktualna pitanja o toj temi.