Na Zagrebačkom velesajmu održana poslovna radionica „Buy Croatia“

Posljednji dan Međunarodnog sajma turizma Crotour na Zagrebačkom velesajmu, 12. svibnja 2012. godine, Hrvatska turistička zajednica organizirala je poslovnu radionicu Buy Croatia. Na radionici su sudjelovali predstavnici domaćih i inozemnih turističkih agencija te drugih profesionalaca iz turističke industrije.

Vrlo uspješna poslovna radionica okupila je turističke djelatnike iz Belgije, Danske, Francuske, Njemačke, Italije, Nizozemske i Velike Britanije te je ukupno nazočilo 50-tak sudionika. Hrvatski sudionici radionice partneri su koji u svojim ponudama imaju programe za područje Zagreba i kontinentalne Hrvatske (središnje Hrvatske, Slavonije i Like-Karlovca). Uoči poslovne radionice, a u suradnji s turističkim zajednicama grada Zagreba, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije, HTZ  je organizirala, za inozemne turističke agente - sudionike radionice, od 9. -12. svibnja, inspekcijsko putovanje u spomenute županije.

Koncepcija "Buy Croatia" odnosi se na organizaciju poslovnih sastanaka između hrvatskih poslovnih subjekata (turoperatora, agencija, hotela) i partnera s emitivnih tržišta. Poslovne radionice (workshopovi), odnosno poslovni sastanci održavaju se između hrvatskih kompanija i stranih partnera s ciljem povećanja obuhvata Hrvatske u brošurama stranih partnera te jače diversifikacije turističke ponude koja je trenutno na tržištu. Ovi sastanci održavaju se u Hrvatskoj ("kupi"), a partneri posjećuju Hrvatsku kao gosti Hrvatske turističke zajednice. Na radni sastanak u Hrvatsku poziva se ograničen broj partnera s emitivnih tržišta s ciljem da se upoznaju s destinacijom i dožive turističke proizvode i kvalitetu ponude, susretnu s pružateljima usluga - predstavnicima hrvatskog turističkog gospodarstva (hotelijersko-turističkim tvrtkama, putničkim agencijama i DMC-a) i pregovaraju o kupnji usluga i/ili paketa.
 



Pisane vijesti