U zagrebačkom Boćarskom domu na Prisavlju danas je otvoren međunarodni sajam turizma za široku publiku "Place2Go by Mazda", na kojem do 1. travnja turističku ponudu i proizvode predstavlja više od sto izlagača iz Hrvatske i 13 zemalja svijeta, među kojima se prvi put u Hrvatskoj pojavljuju izlagači i iz Malezije, Tajlanda, Katara, Indonezije te Maldiva.
Organizator sajma je zagrebački Studio Damjana uz glavno sponzorstvo Mazde, a direktorica sajma Damjana Domanovac ističe kako je riječ o sajmu koji se po istoimenom konceptu održava i u drugim dijelovima svijeta, te se od drugih razlikuje po organizaciji prostora i ponudi za publiku.
Za tu priliku prostor Boćarskog doma podijeljen je na male kontinente između kojih su ulice kojima se stiže do štandova izlagača, a svemu je cilj promicati kulturu putovanja, te pružiti što više informacija o pojedinim svjetskim i hrvatskim destinacijama, običajima, gastronomiji i druge.
U sklopu sajma održat će se i niz putopisnih predavanja o samim destinacijama koje se predstavljaju, kao i niz promocija, radionica, zabavnih i nagradnih programa za publiku.
Napominje i da je ulaz za posjetitelje besplatan te da vjeruje kako će na sajmu svatko naći nešto za sebe, od gradskih putovanja i onih u egzotične zemlje, preko onih namijenjenih za obitelji s djecom, pa do avanturističkih i ostalih.
Održavanje tog sajma podražavaju i Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), Grad Zagreb, Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednice (HTZ). (Hina)