Hrvatska turistička zajednica predstavila je od 22. do 25. ožujka 2012. godine hrvatsku turističku ponudu u švedskom turističkom sajmu ”TUR” koji se održavao u gradu Götheborgu. Sajam je posjetilo više od 40.000 posjetitelja kojima je ponuđen širok izbor putovanja po povoljnijim cijenama te je sajam zabilježio rekordnih 14.626 prodanih aranžmana.
Hrvatska turistička zajednica prezentirala je opću turističku ponudu na štandu površine 120 m2 uz suizlagače Turističku zajednicu Šibensko-kninske županije Scandjet-Croviva, Katarina Line, Valalta, BI-Village, Lošinj Hotels & Villas, Kompas Zagreb te OMH Split. Suizlagač Scandjet-Croviva se pridruzio inicijativi izravne prodaje te putem prijava na Facebook-u ponudio aukciju svojih paket-aranžmana koji su se prodavali “licitacijom” na sajmu tijekom subote i nedjelje. Sajam se održavao u “Swedish Exhibition & Congress Centre in Gothenburg”.
Vrlo dobro je prihvaćena poslovna radionica pod imenom Connect, čiji je inicijator udruženje Antor (Udruženje nacionalnih turističkih predstavništava u Švedskoj), koja je održana 21. ožujka u prostorijama sajma. Prema riječima voditelja Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Stockholmu, Paula Šikića, te suizlagača na hrvatskom štandu, radionica je bila izuzetno uspješna, a držani su brojni sastanci te ostvareni novi poslovni kontakti.
Novost, koja je predstavljena na sajmu je koncept pod imenom ”Global Point – central meeting place”, kojim se pruža mogućnost najma stola za poslovne sastanke na nekoliko sati ovisno o željama kupca.