Hrvatska je imala rekordnu 2011. godinu, kada je riječ o rezultatima turističkog prometa. No, vjerujemo kako će ova godina, u kojoj nam svjetska, ali i europska gospodarska situacija predstavlja velik izazov, biti još bolja - rekao je ministar turizma Veljko Ostojić na panel raspravi o turističkim trendovima i perspektivi na Sredozemlju, održanoj u organizaciji Svjetske turističke organizacije (UNWTO). Optimizam, dodao je ministar, dolazi s njemačkog, ujedno i našeg vodećeg emitivnog tržišta na kojem je ove godine zabilježena rekordna zaposlenost. Govoreći o zemljama Sredozemlja, ministar je rekao kako se one i dalje moraju boriti da zadrže poziciju vodećeg svjetskog odredišta. Odgovarajući na pitanje moderatorice panela, ujedno i glavne savjetnice CNN-a, Anite Mendiratte, o receptu razvoja hrvatskog turizma u posljednjih desetak godina, ministar je istaknuo kako Hrvatska nije bila pohlepna i kako nije ponovila greške nekih sredozemnih zemalja, već je ostala usmjerena na stalno povećanje kvalitete, autentičnost i stvaranje novih turističkih proizvoda kao motiva dolaska.
Hrvatska je imala rekordnu 2011. godinu, kada je riječ o rezultatima turističkog prometa. No, vjerujemo kako će ova godina, u kojoj nam svjetska, ali i europska gospodarska situacija predstavlja velik izazov, biti još bolja - rekao je ministar turizma Veljko Ostojić na panel raspravi o turističkim trendovima i perspektivi na Sredozemlju, održanoj u organizaciji Svjetske turističke organizacije (UNWTO). Optimizam, dodao je ministar, dolazi s njemačkog, ujedno i našeg vodećeg emitivnog tržišta na kojem je ove godine zabilježena rekordna zaposlenost. Govoreći o zemljama Sredozemlja, ministar je rekao kako se one i dalje moraju boriti da zadrže poziciju vodećeg svjetskog odredišta.
Odgovarajući na pitanje moderatorice panela, ujedno i glavne savjetnice CNN-a, Anite Mendiratte, o receptu razvoja hrvatskog turizma u posljednjih desetak godina, ministar je istaknuo kako Hrvatska nije bila pohlepna i kako nije ponovila greške nekih sredozemnih zemalja, već je ostala usmjerena na stalno povećanje kvalitete, autentičnost i stvaranje novih turističkih proizvoda kao motiva dolaska.
O važnosti rješavanja pitanja viznog i shengenskog režima za sredozemne zemlje, govorio je grčki ministar kulture i turizma Pavlos Geroulanos, jedan od sudionika panela, dok je predsjednik Uprave TUI AG Michael Frenzel istaknuo kako će, unatoč brzom turističkom rastu ostalih svjetskih regija, europske zemlje u narednom razdoblju biti glavna svjetska emitivna tržišta. Hrvatsku je ocijenio kao zvijezdu u usponu te kao zemlju snažno prisutnu na njemačkom tržištu. U nastavku je okupljenim predstavnicima turističkih zemalja poručio kako sigurnost i politička stabilnost predstavljaju preduvjete za razvoj turizma.
Glavni direktor Sektora za putovanja i turizam pri GfK Laurens van den Oever je govorio o važnosti online promocije i oglašavanja na društvenim mrežama, kao sve prisutnijim trendovima u promidžbi turističke ponude.
Uz spomenute, u raspravi su sudjelovali i ministar turizma Egipta Mounir Fakhry Abdel Nour, ministar turizma i antikviteta Jordana Nayef Al Fayez, direktor Turističke zajednice Tunisa Habib Ammar i predsjednik Uprave Svjetskog vijeća za putovanja i turizam David Scowsill.