Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u New Yorku nastavlja provoditi promidžbene aktivnosti u cilju pripreme nadolazeće turističke sezone. Hrvatska turistička zajednica, u suradnji s turističkim zajednicama Kvarnera, gradova Zagreba i Dubrovnika, jučer je uspješno održala poslovnu radionicu i prezentaciju u hotelu Roosevelt u New Yorku. Radionica je bila iznimno dobro posjećena, a sudjelovalo je više od 90 predstavnika medija te američkih i hrvatskih turističkih subjekata.
Gostima je dobrodošlicu zaželjela Andreja Cvitković, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, dok je Niko Bulić, v.d. direktora Glavnog ureda HTZ-a održao prezentaciju opće turističke ponude. Ponude turističkih potencijala gradova Zagreba i Dubrovnika te regije Kvarner, s naglaskom na Opatiju, prezentirali su njihovi predstavnici.
U svojoj je prezentaciji Niko Bulić predstavio Hrvatsku kao očuvani, lijepi dio europskog Mediterana, koji je sačuvao autentičnost, ambijentalnost, način života, te ima dobru eno-gastronomsku ponudu i izuzetno vrijednu kulturnu i prirodnu baštinu. Također, prikazani su promidžbeni filmovi Hrvatske, Zagreba, Opatije i Dubrovnika, a za medije i turističke agente priređeni su promidžbeni materijali i press mape. Prezentacije su pratili promidžbeni spotovi Hrvatske „Oda radosti“, „Mjesečeva sonata“, „Opatijo bajna“, „Linđo“ i „Romanca za dvoje“, uz nastup uživo hrvatske čelistice Ane Rucner. Ovaj novi pristup promidžbi hrvatskog turizma naišao je na odobravanje i pohvale nazočnih za originalnost, sadržajnost i atraktivnost nastupa, te afirmaciju hrvatske turističke ponude.
Nakon prezentacija, uslijedila je poslovna radionica, kao prigoda da se američke partnere upozna s novostima turističke ponude, te da se razmjene iskustva u izravnom kontaktu s predstavnicima hotela i agencija iz Hrvatske. Nakon radionice i prezentacije slijedi nastup na turističkom sajmu "The New York Times Travel Show" koji se održava od 2. do 4. ožujka 2012. godine.