Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s Glavnim uredom HTZ-a, Predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u S.A.D.-u i gospodarskim subjektima s područja Kvarnera nastupa na turističkom sajmu „The New York Times Travel Show“ (www.nyttravelshow.com) koji će se održati 2. i 3. ožujka ove godine.
Najveći je to turistički sajam na sjevernoameričkom kontinentu, na kojem se predstavlja oko 500 odredišta iz gotovo 150 država svijeta. Turistička zajednica Kvarnera predstavlja se na vlastitom prostoru u okviru štanda HTZ-a.
Dan uoči sajma, 1. ožujka, Glavni ured HTZ-a priprema za američke partnere prezentaciju hrvatske turističke ponude u hotelu „Roosevelt“ u New Yorku, na kojoj će se, uz 10-minutnu prezentaciju, predstaviti i TZ Kvarnera. Nakon prezentacije Kvarnera (s posebnim naglaskom na Opatiju), te Zagreba i Dubrovnika uslijedit će poslovna radionica američkih agenata i hrvatskih partnera te cocktail-party i druženje.
Svoje sudjelovanje uz Turističku zajednicu Kvarnera najavili su predstavnici tvrtki s Kvarnera: Hoteli Baška – Baška, ACI Opatija, Katarina Line - Opatija, P.Z. Gospoja – Vrbnik, Jett Service – Ri Tours Rijeka, te Kongresni i insentiv ured Opatija.
Nakon što je 2011. godine Turistička zajednica Kvarnera po prvi put pojačano nastupila na američkom tržištu i to kroz program intenzivnih poslovnih događanja u New Yorku (Večer Kvarnera nakon poslovne radionice HTZ-a i samostalni nastup na sajmu „The NY Times Travel Show 2011“), američko tržište je tijekom 2011. godine ostvarilo znatno povećanje turističkog prometa. Ostvareno je 13.000 dolazaka, odnosno, 15% više i 49.000 noćenja, odnosno čak 40% više, te se očekuje da će promidžbene aktivnosti TZ Kvarnera u New Yorku rezultirati nastavkom ovog pozitivnog trenda i u 2012. godini.