Uspješno predstavljanje hrvatskog turizma u Beogradu

Hrvatska turistička zajednica zabilježila je još jedan uspješni promidžbeni nastup na inozemnim turističkim tržištima. Treću godinu za redom, hrvatska turistička ponuda predstavljena je na 34. Međunarodnom sajmu turizma IFT u Beogradu.

Nacionalni nastup posebno je oplemenilo predstavljanje Kvarnera u organizaciji Turističke zajednice Kvarnera, koja je u suradnji s udrugom vinara „Žlahtina“ iz Vrbnika, priredila posebno događanje pod nazivom „Vrbnička žlahtina party“, degustacije vina i pjenušaca uz male gastro zalogaje od domaćeg pršuta, sira i slane ribe, glazbeni program, zvončarski pohod Žejanskih zvončara i nagradne igre za posjetitelje na dan otvorenja sajma u četvrtak 23. veljače, te u petak 24. veljače, kada je zabilježen najveći posjet iz poslovnog sektora.

Posebno zanimljiva bila je i animacija na kvarnerskom štandu i nagradne igre, u kojima su nagrade bile od besplatnih boravaka na Kvarneru do suvenir-poklona. Nagrade su osigurali gospodarski subjekti s Kvarnera i to Hoteli Baška iz Baške, Jadranka Hoteli iz Malog Lošinja, Hoteli Milenij iz Opatije, Hotel Malin iz Malinske, Hotel Kukuriku iz Kastva, Hotel – Villa Kapetanović iz Opatije, autokamp Njivice, privatni smještaj obitelji Širola iz Kastva, udruga Žlahtina iz Vrbnika, Katarina Line, i drugi.

U petak, 24. veljače, u organizaciji Hrvatske turističke zajednice održano je predstavljanje i konferencija za novinare za predstavnike medija i turoperatora, a na kojoj se nazočnima obratio v.d. direktora Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić. Predstavljanje Hrvatske dodatno je obogatio scenski nastup violončelistice Ane Rucner  uz prepoznatljive motive hrvatskih turističkih odredišta, a kompozicije koje Ana izvodi na violončelu ujedno prate i promidžbeni filmovi kojima se prikazuju ljepote naše zemlje. Prikazani filmovi „Linđo“, „Romanca za dvoje“, „Bajkovita Hrvatska“ te „Oda radosti“ oduševili su brojne goste.

Nakon završetka predstavljanja, uz pratnju Žejanskih zvončara, predstavnici medija i brojni partneri uputili su se na štand Hrvatske turističke zajednice kojega su obišli brojni mediji, predstavnici političkog i kulturnog života Beograda i Srbije, spomenimo tako i poznatog glumca Aljošu Vučkovića.

Promidžba hrvatskog turizma nastavljena je i tijekom vikenda na televizijskim postajama Studio B u emisiji „Dobar dan Beograde“, te Radioteleviziji Srbije u emisiji „Žikina šarenica“ u kojima je uz predstavnike Turističke organizacije Srbije, Slovenije i Njemačke, gostovao v.d. direktora Niko Bulić, koji je podsjetio kako je jedan od temeljnih strateških ciljeva hrvatskog turizma pozicioniranje Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu kao visoko vrijednog odredišta životnog stila, uz naglasak na očuvanju i afirmaciji prirodnih i kulturnih vrijednosti, vrhunske glazbene izvedbe u kombinaciji s motivima prirodnih ljepota te drugih autentičnih elemenata hrvatskog identiteta. Posebno je Bulić istaknuo kako je jedna od novih krilatica u promidžbi hrvatskog turizma: „Hrvatska – nova turistička zvijezda Europske unije“.

U skladu s time, u suradnji s poznatom violončelisticom Anom Rucner prikazan je promidžbeni film „Oda radosti“, čija je glazbena podloga himna Europske unije - završni stavak Beethovenove 9. simfonije „Oda radosti“, što će svakako dodatno afirmirati činjenicu da Hrvatska uskoro postaje 28. članica Europske unije. Kao ambasadorica hrvatskog turizma u spomenutim emisijama gostovala je i violončelistica Ana Rucner, koja je svojim atraktivnim nastupom znatno pridonijela promidžbi hrvatskog turizma, a u cijelosti su uz Anin nastup u studiju, prikazani promidžbeni spotovi „Oda radosti“, „Moonlight sonata“ „Linđo“ i „Romanca za dvoje“.

Cjelokupno predstavljanje hrvatske turističke ponude u Beogradu, zaokružila je nagrada Hrvatskoj turističkoj zajednici za najbolju nacionalnu prezentaciju i atraktivni štand, koji je dodijelio Beogradski sajam. Odluka je to stručnog žirija, koji je po završetku sajma (koji je trajao od 23. do 26. veljače 2012. godine) dodijelio najuspješnijima nagrade u osam kategorija i to za najbolji nastup nacionalne turističke zajednice, regionalne turističke zajednice, turoperatora, prezentaciju programa zdravstvenog turizma, hotela, etno i eko turizma, domaće odredište te za najbolju prezentaciju i nastup hotelske opreme.

Podsjetimo, na sajmu je sudjelovalo više od 1000 inozemnih izlagača iz 46 zemalja svijeta, a posjetilo ga je više od 60.000 posjetitelja.



Pisane vijesti