Njemačka je oduvijek bila i bit će jedno od najvažnijih hrvatskih emitivnih tržišta, kojem ćemo i ubuduće posvećivati veliku pozornost. U svim aktivnostima koje ćemo provoditi na tom tržištu ADAC, s kojim već ostvarujemo uspješnu suradnju i imamo zajedničke ciljeve, bit će nam jedan od najvažnijih partnera, rekao je ministar turizma Veljko Ostojić koji se jučer u Münchenu susreo s potpredsjednikom Allgemeiner Deutscher Automobil-Cluba (ADAC) za turizam Maxom Stichom i njegovim suradnicima. Ministar je pohvalio aktivnosti ovog drugog najvećeg autokluba na svijetu i prvog u Europi, posebno kada je riječ o kampingu, te izrazio želju za nastavak uspješne suradnje. Od ukupno 20 milijuna turističkih upita, koliko godišnje stigne na adresu ADAC-a, njih dva milijuna vezano je uz Hrvatsku. Također, u organizaciji ovog autokluba godišnje se podijeli oko 120 tisuća promotivnih materijala o Hrvatskoj, a nije slučajno što je na naslovnici ADAC-ovog vodiča za kampiste upravo Vaša zemlja – rekao je ministru Ostojiću potpredsjednik Stich i dodao kako je Hrvatska važno i prepoznato odredište njemačkih turista koji u našu zemlju dolaze uglavnom automobilima.
Njemačka je oduvijek bila i bit će jedno od najvažnijih hrvatskih emitivnih tržišta, kojem ćemo i ubuduće posvećivati veliku pozornost. U svim aktivnostima koje ćemo provoditi na tom tržištu ADAC, s kojim već ostvarujemo uspješnu suradnju i imamo zajedničke ciljeve, bit će nam jedan od najvažnijih partnera, rekao je ministar turizma Veljko Ostojić koji se jučer u Münchenu susreo s potpredsjednikom Allgemeiner Deutscher Automobil-Cluba (ADAC) za turizam Maxom Stichom i njegovim suradnicima.
Ministar je pohvalio aktivnosti ovog drugog najvećeg autokluba na svijetu i prvog u Europi, posebno kada je riječ o kampingu, te izrazio želju za nastavak uspješne suradnje. Istaknuo je kako je među brojnim njemačkim turistima Hrvatska već prepoznata kao odredište za provođenje „glavnog“ godišnjeg odmora i kao zemlja s najbližim toplim morem. No, dodao je kako će se Hrvatska ubuduće nastojati pozicionirati i kao prepoznatljivo vikend-odredište za što već ima preduvjete - kvalitetnu prometnu infrastrukturu i kontinuirana ulaganja u kvalitetu ponude.
Također, naša će zemlja, objasnio je ministar njemačkim partnerima, dodatne napore usmjeriti na dovođenje gostiju u razdobljima pred i posezone te na razvoj posebnih oblika turizma poput gourmet, bike, golf, kulturnog i sl., kako u kontinentalnom, tako i u priobalnom dijelu. Dodao je i kako će biti nastavljeno podizanje kvalitete u kamping segmentu, koji čini 25 posto ukupnih turističko-smještajnih kapaciteta Hrvatske. Osvrnuo se i na izmjenu Zakona o turističkom zemljištu, kao jednog od prioritetnih ciljeva, koji bi trebao omogućiti povećanje ulaganja, a time i kvalitete u tom segmentu.
Od ukupno 20 milijuna turističkih upita, koliko godišnje stigne na adresu ADAC-a, njih dva milijuna vezano je uz Hrvatsku. Također, u organizaciji ovog autokluba godišnje se podijeli oko 120 tisuća promotivnih materijala o Hrvatskoj, a nije slučajno što je na naslovnici ADAC-ovog vodiča za kampiste upravo Vaša zemlja – rekao je ministru Ostojiću potpredsjednik Stich i dodao kako je Hrvatska važno i prepoznato odredište njemačkih turista koji u našu zemlju dolaze uglavnom automobilima.
Hrvatska se nalazi i u top 5 upita kada je riječ o planiranju ruta, odnosno odmah nakon Njemačke, Italije, Austrije i Francuske. Kada je riječ o regijama, nastavio je Stich, iza jedne njemačke, najveći je interes iskazan za Istru. Stich je pohvalio i hrvatsku prometnu infrastrukturu te povećanje kvalitete naših kampova koji se, upravo po kvaliteti, nalaze u ADAC-ovoj gornjoj srednjoj klasi. Odnos cijene i usluge te animaciju u našim kampovima ocijenio je dobrima te podsjetio da se od 105 hrvatskih kampova, registriranih u ADAC-u, njih 13 nalazi u kategoriji za visoku kvalitetu i izvrsnost, dok su njih dva u najvišoj kategoriji, Superplatz.
Kao veliku prednost Hrvatske istaknuo je očuvan okoliš kojeg, uz opuštanje, odmor, sunce, more, čisti zrak i gastronomiju, članovi ADAC-a ocjenjuju najvažnijim u destinaciji. Veliku važnost, objasnio je, članovi, kojih ima oko 18 milijuna, daju i osjećaju dobrodošlice te odnosu cijene i usluge.
Govoreći o nautičkom turizmu, pri čemu je hrvatska obala druga po popularnosti prema ADAC-ovim statistikama, potpredsjednik Stich je predložio da Hrvatska razmotri mogućnost prodaje svojih vinjeta za nautičare u Njemačkoj. Također, hrvatskoj delegaciji Stich je predstavio i ADAC-ovu izdavačku djelatnost, odnosno ponudio suradnju vezanu uz časopise ADAC Motorwelt i Reisemagazin.