Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom u Mumbaiu, kada je Zagreb osvojio nagradu „Award for Excellence – the most promising new destination“ kao najpoželjnija nova destinacija te dvoznamenkastim povećanjem dolazaka i noćenja u 2011. godini, Turistička zajednica grada Zagreba i ove godine planira niz promotivnih aktivnosti i nastupa na međunarodnim turističkim burzama.
Tako je, nakon uspješnog nastupa u siječnju u Stuttgartu na sajmu CMT, gdje je održana i posebna prezentacija o Zagrebu, u veljači planiran niz novih samostalnih nastupa.
Turistička zajednica grada Zagreba predstavit će glavni grad Hrvatske u predstojećem periodu na:
Uz navedene samostalne prezentacije, TZGZ će još nastupiti i zajedno sa Hrvatskom turističkom zajednicom na sajmovima:
Na svim nastupima Turistička zajednica grada Zagreba prezentira Zagreb putem brošura na domicilnim jezicima zemalja u kojima se održavaju turističke burze, a u Sofiji i Bangkoku bit će jedini izlagač iz Hrvatske.
Uz navedene sajmove planirana je pojačana aktivnost nastupa na sajmovima i promocija na tržištima Njemačke, SAD-a, Azije i Turske, kao rastućim i najvažnijim tržištima glavnog grada Hrvatske. Svojim nastupima, Zagreb će nastojati privući još veći broj predstavnika turističke industrije i posjetitelja te time nastaviti povećavati pozitivne rezultate koje bilježi iz mjeseca u mjesec.