Predstavnici brojnih hrvatskih kampova, Kamping udruženja Hrvatske (KUH), te Hrvatske turističke zajednice (HTZ), prisustvovali su tradicionalnoj ADAC gala večeri održanoj 13. siječnja 2012. godine, večer prije otvaranja sajma CMT u Stuttgartu.
U uvodnom govoru Max Stich iz ADAC-a naglasio je da je europski kamping sektor u protekloj godini pokazao svoju veliku postojanost, unatoč financijskoj krizi u euro zoni. Istaknuo je da su njemački turisti ponovno zaslužni za porast broja noćenja u mnogim odredištima, te da njemačko kamping tržište ponovno šalje ohrabrujuće signale – u 2011. je broj novoregistriranih kampera (autodomova) porastao za čak 30%, dok je broj novoregistriranih kamp prikolica porastao za 10%, što bi se sljedeće godine trebalo pozitivno odraziti i na rezultate, posebice na tržištima s velikim udjelom njemačkih gostiju. Njemačko tržište tako i dalje zrači optimizmom, što se djelomično može pripisati relativno niskoj nezaposlenosti, rastućoj inflaciji te malim kamatama na štednju, što dovodi do sve većeg izdvajanja sredstava za odmor i putovanja i potrošnju općenito.
Tijekom večeri predstavljeno je novo izdanje ADAC kamping vodiča za 2012. godinu, koji u Njemačkoj i na njemačkom govornom području predstavlja pravu „Bibliju za kampiste“, a za hrvatski turizam je ujedno važan, jer ocjenjuje hrvatske kampove upravo na tržištu koje nam donosi više od 33% noćenja u kampovima. Kroz sustav ocjenjivanja kampova vodič daje do znanja kako Njemačka, kao naše najvažnije tržište, percipira kvalitetu naših kampova.
Na naslovnici vodiča za 2012. godinu nalazi se Bol na otoku Braču, čime je ostvaren veliki promidžbeni učinak za Hrvatsku, posebno stoga što je ranije počasno mjesto već pripalo Rovinju i Dubrovniku, te je ovo već treća naslovnica u posljednjih 5 godina koju krasi motiv iz Hrvatske. ADAC vodič se u 2012. godini distribuira u 110.000 primjeraka.