Traženje turističkih odredišta preko smartphona

Traženje turističkih odredišta putem smartphone-a (pametnih mobilnih telefona) u svijetu je u zadnjih godinu dana poraslo 1200 posto, čime ti telefoni uz druge napredne informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT) postaju sve važniji i za rezervacije i prodaju turističkih usluga, istaknuto je uz ostalo ovog tjedna na sajmu International Travel and Destination Expo (ITDE) u Splitu.

Taj sajam, održan prvi put u splitskom hotelu Le Meridien Lav, od 24. do 27. studenoga, bio je namijenjen većinom poslovnoj publici, predstavljajući nove trendove u turističkoj industriji, među kojima posebno porast korištenja društvenih mreža i općenito ICT tehnologije u modernom turizmu.

Ističući da je zadovoljan kako je sajam primljen kod publike, kao i brojnim predavačima, posebno iz Tripadvisor-a i Google-a, direktor sajma ITDE Joško Nikolić kazao je i kako je sajam pokazao da je turizam sve više povezan s online tehnologijama.

Primjer za to je i podatak da se 41 posto turista pri odabiru odredišta povodi za tim što su drugi ljudi o tom odredištu napisali na Internetu, 62 posto ih na taj način traži podatke o odredištu, a sve više i rezerviraju putovanja, smještaj i druge turističke usluge putem interneta i smartphone-a. (Hina)

 



Pisane vijesti