Nastavak promidžbe na njemačkom tržištu u studenom i prosincu
Nakon prezentacije s grupacijom turoperatora REWE početkom studenoga u Münchenu, nastupa na sajmu Viva Touristika u Frankfurtu, te sudjelovanja na okupljanju bavarskih autobusera prošlog vikenda u Deggendorfu, Predstavništvo i Ispostava Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj nastavljaju s promidžbenim aktivnostima na ovom za Hrvatsku važnom emitivnom tržištu.
Od srijede 16. pa do nedjelje 20. studenoga u Leipzigu se održava sajam „Touristik & Caravaning“. Nakon toga, od 21. do 25. studenoga 2011. godine, u suradnji s münchenskim turoperatorom FTI organizira se roadshow prezentacija u sklopu koje će se u pet dana u Düsseldorfu, Kölnu, Frankfurtu, Stuttgartu i Münchenu za velik broj predstavnika turističkih agencija održati prezentacija hrvatske turističke ponude za 2012. godinu. Naime, kroz roadshow prezentacije, turistički agenti upoznaju se s novostima u hrvatskoj turističkoj ponudi i odredištima koja su predstavljena u katalogu FTI-a kao i cijenama te posebnim akcijama za 2012. godinu.
Od sljedećeg tjedna će se FTI-em, u manjim sredinama Bavarske, održati i četiri prezentacije hrvatskih turističkih regija, Kvarnera i Istre za predstavnike turističkih agencija. Naime, u organizaciji TZ Kvarnera i TZ Istre kroz power point prezentacije i promidžbene materijale Kvarner će se predstaviti 23. studenoga u Landshutu i 24. studenoga u Regensburgu, dok će se Istra predstaviti 29. studenoga u Augsburgu te 30. studenoga u Rosenheimu.
Nakon toga, 27. studenoga 2011. hrvatski turizam će se predstaviti širokoj publici u Sindelfingenu pokraj Stuttgarta na tradicionalnom sajmu „Reisemarkt“ čiji je organizator njemački autoklub ADAC za Baden – Württemberg, a početkom prosinca, u Stuttgartu će se održati tradicionalno okupljanje autobusera pokrajine Baden – Württemberg na kojem će se autobuserima predstaviti tvrtka Imperial sa Raba, dok će Hrvatska turistička zajednica predstaviti opću turističku ponudu.
Navedene promidžbene aktivnosti odrađuju se u razdoblju objave programa većine turoperatora za 2012. godinu te u razdoblju početka prodaje aranžmana za predstojeću turističku sezonu.