Gastro kampanja Hrvatske turističke zajednice

U sklopu gastro kampanje, koju je za Hrvatsku turističku zajednicu izradila marketinška agencija BBDO, realizirana je serija od jedanaest oglasa različitih motiva hrane i vina. Oglasi su izrađeni u četiri formata te sedam jezika: engleskom, njemačkom, španjolskom, talijanskom, češkom, francuskom i hrvatskom. Također su izrađeni i web banneri s jednim motivom u istim jezičnim verzijama kao i oglasi. Oglasi su korišteni za promidžbenu kampanju Hrvatske turističke zajednice na inozemnim tržištima u 2011. godini.

Na gastro oglasima prepoznatljivi su hrvatski specijaliteti kroz spoj domaćeg paškog sira prožetog okusom maslinovog ulja, lijepo dekoriranih zapečenih zagorskih štrukli i školjki kao predstavnika jedinstvenog okusa mediteranske kuhinje. Oglasi s motivima hrane ističu motive ekološki uzgojenih maslina i maslinovog ulja, svježih kapara na tanjuru i organski uzgojene rajčice kao poziv na degustiranje svježih, na prirodan način uzgojenih proizvoda dok oglasi za vina prikazuju hrvatska vina (crno, bijelo i rose).

Na festivalu oglašavanja "Ideja X" održanom od 26. do 27. svibnja 2011. godine u Zagrebu marketinška agencija BBDO nagrađena je za kreativno rješenje navedenih gastro oglasa u u skupini "Best on market".



Pisane vijesti