Na poznatoj budimpeštanskoj tržnici od 28. do 30. travnja 2011. godine, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice sedmu godinu za redom predstavilo je hrvatsku turističku ponudu na jednom od kultnih turističkih mjesta glavnog grada Mađarske.
Uz zasebno prezentiranu kontinentalnu Hrvatsku, ove su godine predstavljeni i turistički potencijali Zagreba i Osijeka, a do početka glavne turističke sezone isto će učiniti regije Kvarner i Dalmacija. Za ovo je predstavljanje vladalo veliko zanimanje posjetitelja koji su uživali u zvucima zagrebačkih glazbenika „Kraljevi ulice“, osječkog saksofoniste Zlatka Barača uz prigodnu gastro ponudu i promidžbene materijale hrvatske turističke ponude. Za posjetitelje je organizirana i nagradna igra kojom su sretni dobitnici osvojili dva turistička putovanja u Zagreb i jedno u Osijek.
Osim u Budimpešti, hrvatska turistička ponuda predstavljena je i na roadshow prezentacijama 29. i 30. travnja 2011. godine u Linzu. Naime, u suradnji i na preporuku Predstavništva HTZ-a u Austriji organizirane su zajedničke prezentacije s turoperatorom SABTOURS, gdje je posebno predstavljena turistička ponuda županija Splitsko-dalmatinske, Zadarske, Šibensko-kninske, a ove godine i Ličko–senjske županije. Prezentacije su održane u trgovačkom centru Plus City kojeg dnevno posjećuje i do 10.000 posjetitelja. Hrvatski štand sa svim regijama i brojnim promidžbenih materijalima, plijenio je pozornost velikog broja posjetitelja, a za posebno dobru atmosferu pobrinuo se vokalno-instrumentalni ansambl «Dalmacija».
Roadshow prezentacije vrlo su dobar oblik predstavljanja u izvan sajamskim prostorima, bez međunarodne konkurencije, u izravnom kontaktu s posjetiteljima i u terminu neposredno prije odluka o godišnjem odmoru i izboru odredišta za ljetovanje. Namijenjene su promidžbi ukupne turističke ponude mahom individualnim gostima, a posebice ponudi obiteljskog smještaja i kamping ponude s bogatim pratećim sadržajima.