Turistička promocija preko mobitela

Ovaj projekt može pridonijeti promociji hrvatskog turizma, jer je naš glavni cilj dovesti što veći broj turista, da se oni ovdje lijepo odmore, te upoznaju i osjete ono što Hrvatska pruža, ali i znaju gdje i na što mogu potrošiti svoj novac, rekao je državni tajnik za turizam Željko Lenart prilikom prezentacije mobilne aplikacije koja sadrži vodiče po Hrvatskoj. Cilj je projekta promocija hrvatske turističke ponude pomoću mobilnih uređaja, te detaljnije upoznavanje gostiju s hrvatskom turističkom ponudom.

Aplikacija trenutno sadrži 11 vodiča, među kojima su primjerice vodiči Hrvatske, Zagreba, Splita, Dubrovnika, Like, Biokova, NP Krke te vodič ronjenja. Sadržaj je dostupan na hrvatskom i engleskom jeziku. Prema podacima tvrtke Mobiexplore, nositeljice projekta, aplikaciju je od 2007. godine, kada je pokrenut prvi vodič, do sada skinulo više od milijun korisnika.

Prema jednom američkom istraživanju, čije rezultate su iznijeli predstavnici tvrtke, više od 50 posto turista, tijekom svog putovanja, informacije o odredištu traži preko obilnih uređaja, dok primjerice 28 posto turista mobilne uređaje, odnosno pristup Internetu, koristi i kod pripreme putovanja. Također, prošle je godine, čak 25 posto korisnika smart phone uređaja, preko mobitela obavilo barem jednu rezervaciju smještaja, vozila ili slično.



Pisane vijesti