Hrvatska turistička zajednica organizirala je i ove godine poslovnu radionicu Buy Croatia, koja je održana u okviru sajma Crotour na Zagrebačkom Velesajmu.
Poslovnoj radionici prethodilo je inspekcijsko putovanje za strane agente kako bi upoznali potencijale kontinentalne Hrvatske s naglaskom na Zagreb, Karlovačku i kontinentalni dio Ličko-senjske županije.
Poslovna radionica okupila je 74 stranih gospodarskih turističkih subjekata iz Belgije, Češke, Danske, Finske, Francuske, Japana, Slovenije, SAD-a, Velike Britanije, Italije, Nizozemske, Njemačke, Portugala, Španjolske, Švedske i Švicarske te 50 predstavnika domaćih turističkih tvrtki.
Koncepcija „Buy Croatia“ odnosi se na organizaciju poslovnih sastanaka između hrvatskih poslovnih subjekata (turoperatora, agencija, hotela,…) i partnera s emitivnih tržišta. Svrha je, uz postojeće turoperatore i agente, kontaktirati i specijaliste, agencije posebnih interesa.
Podsjećamo, ovogodišnji naglasak radionice je na kontinentalnom turizmu. Poslovne radionice, odnosno poslovni sastanci održavaju se između hrvatskih tvrtki i stranih partnera s ciljem povećanja obuhvata Hrvatske u brošurama stranih partnera te jače diversifikacije turističke ponude koja je trenutno na tržištu. Ovi sastanci održavaju se u Hrvatskoj, a partneri posjećuju Hrvatsku kao naši gosti.
Hrvatska turistička zajednica organizira poslovne radionice Buy Croatia i inspekcijska putovanja, koja im prethode, od 2008. godine i do sada je sudjelovalo više od 500 inozemnih turističkih agenata. Poslovne radionice, opće i specijalizirane (MICE, autobuseri) održane su u Opatiji, Zagrebu, Umagu, Zadru, Splitu, Dubrovniku.