Počela intenzivna promocija hrvatskog turizma na europskim sajmovima

Predstavljanjem hrvatske turističke ponude ovog tjedna na međunarodnim turističkim sajmovima u deset europskih gradova u organizaciji Hrvatske turističke zajednice (HTZ) počinje intenzivni dio ovogodišnje promocije hrvatskog turizma na europskim turističkim sajmovima.

Taj će intenzivni dio sajamske promocije hrvatskog turizma potrajati do kraja travnja, do kada će HTZ samostalno i/ili sa suizlagačima nastupiti na ukupno 74 sajma.

Nakon travnja slijedi sezona nešto manjeg broja međunarodnih sajmova na kojima će Hrvatska promovirati svoj turizam, što će potrajati do završetka turističke sezone, odnosno do studenoga, kada opet slijede nastupi na desetak sajmova.

Prve najave i povratne informacije s već održanih 10-ak sajmova u siječnju (u Utrechtu, Beču, Oslu, Stuttgartu i drugim gradovima) su, kako se doznaje iz Glavnog ureda HTZ-a, za Hrvatsku vrlo pozitivne.

Pritom dodaju da je još rano za prognoze oko bookinga i odaziva i dolaska turista u Hrvatsku s pojedinih tržišta, ali naglašavaju da su hrvatski štandovi na svim sajmovima do sada bili dobro posječeni, čak nešto bolje nego lani, primjerice na sajmovima u Beču i Oslu.

Sveukupno će Hrvatska svoje turističke potencijale ove godine predstaviti na 101 turističkom sajmu, od kojih će na 17 biti organizirane tzv. nacionalne prezentacije, 18 nastupa je na specijaliziranim sajmovima, na 63 sajma će biti postavljeni info-punktovi, a preostali su u grupi 'ostali sajmovi'.

Osim sajmova HTZ je svojim programom rada za ovu godinu predvidio održavanje više tzv. posebnih prezentacija u inozemstvu, od kojih je 15 tipa 'Hrvatski turistički dan' ili 'Hrvatska večer', radionica ili poslovnih susreta (workshopova) planirano je 30, a tzv. ad hoc prezentacija pet do deset. Osim toga HTZ će podržati i održavanje tzv. road show promocije u organizaciji primorskih i kontinentalnih županijskih zajednica.

Sveukupno je za sajmove, info nastupe i prezentacije planirano ove godine utrošiti 3 posto manje sredstava nego prošle godine odnosno 28,5 milijuna kuna ili 14 posto od ukupno predviđenih rashoda HTZ-a za ovu godinu.

Slično kao i zadnjih nekoliko godina svi će nastupi, posebno na sajmovima, vizualno (na štandovima, plakatima i drugom) isticati poruku 'Hrvatska-Mediteran kakav je nekad bio' prilagođenu pojedinim tržištima.

Informatori i domaćini na sajamskim štandovima i info-punktovima imaju od ove godine i nove uniforme (u plavoj boji) što će, očekuje se, također poboljšati opći vizualni dojam sajamskog nastupa. (Hina)
 



Pisane vijesti