Hrvatska turistička zajednica ovaj tjedan nastavlja s promidžbom hrvatskog turizma u svijetu.
Na najvažnijem sajmu turizma u Moskvi MITT koji se održava od 16. do 19. ožujka 2011. godine, a koji okuplja 3000 tvrtki iz 185 svjetskih odredišta, predstavit će se i hrvatski turizam. S obzirom na porast interesa za putovanjima na ruskom tržištu te povećanju kupovne moći ruskih turista, sudjelovanje Hrvatske na ovoj priredbi od velikog je značenja.
Uz promidžbu opće ponude hrvatskog turizma, na štandu Hrvatske turističke zajednice površine 195m2, svoju ponudu i programe za nadolazeću sezonu predstavit će i TZ Grada Splita, TZ Splitsko-dalmatinske županije, HGK – sektor nautike, Maistra, TZ Grada Zagreba, Anker grupa - Lafodia, Adriatic Tours i Tesis Tour.
Hrvatska je posljednjih godina na ruskom tržištu povoljno pozicionirana u pogledu popularnosti, što zbog učinkovite promidžbe, što zbog mnogih komparativnih prednosti.
Nakon Moskve, slijedi promidžba hrvatskog turizma na sajmu MAP (Le monde a Paris) u Parisu koji će se održati od 17. do 20. ožujka 2011. godine. Na štandu Hrvatske turističke zajednice bit će predstavljena hrvatska turistička ponuda te suizlagači Bemex Tours, TZ Grada Zagreba, Kompas Zagreb, Istraturist Umag te Lafodia Hotel – Anker grupa. Trendovi na francuskom tržištu pokazuju da namjere Francuza za putovanja u inozemstvo ostaju stabilne, unatoč laganom smanjenju kupovne moći. Uz učestalu prisutnost Hrvatske u francuskim medijima tijekom posljednja 4 mjeseca, najavom novog leta EasyJet-a na liniji Paris-Zagreb (4 puta tjedno), na francuskom tržištu je organizirana promidžba Zagreba i Hrvatske kao odredišta.
Također, u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, za vrijeme turističkog sajma Crotour na Zagrebačkom velesajmu, 26. ožujka 2011. godine održava se poslovna radionica za inozemne i hrvatske turističke agente pod nazivom „Buy Croatia“. Cilj radionice je kvalitetnije povezivanje hrvatskih turističkih gospodarskih subjekata s najvažnijim inozemnim turističkim agencijama i turoperatorima, a krajnji rezultat tih susreta je povećanje obuhvata Hrvatske u brošurama stranih partnera. Poslovnoj radionici prethodit će inspekcijsko putovanje za strane agente kako bi upoznali potencijale kontinentalne Hrvatske s naglaskom na Zagreb, Karlovačku i kontinentalni dio Ličko – senjske županije.