Hrvatska turistička zajednica ovaj tjedan započinje intenzivnu promidžbu hrvatskog turizma na sajmovima diljem svijeta.
U tijeku je specijalizirani nautički sajam u Londonu, a od sutra slijedi nastup u Utrechtu, dok se krajem tjedna hrvatska turistička ponuda predstavlja na sajmovima u Oslu i Beču.
Nakon toga slijede Stuttgart, Madrid, Bratislava, New Delhi, Ljubljana itd.
Za siječanj je planirana prezentacija hrvatskog turizma na 15 sajamskih nastupa.
Zbog funkcionalnosti te racionalnosti, Hrvatska turistička zajednica odlučila je u većoj mjeri zadržati izgled i koncept hrvatskog štanda iz 2010. godine.
U vizualnom rješenju štanda i dalje će se isticati hrvatski logo, slogan „MEDITERAN KAKAV JE NEKAD BIO“ i web stranica prilagođena pojedinim tržištima.
Glavni ured Hrvatske turističke zajednice nositelj je organizacije i koordinator nastupa kako bi cjelokupan izložbeni prostor bio skladno izrađen, poštujući sve usvojene vizualno-komunikološke konstante hrvatskog turizma. Ovakvim konceptom pružena je mogućnost zakupa štanda svim zainteresiranim subjektima u turizmu, a Hrvatskoj turističkoj zajednici omogućeno je da na jednom mjestu prezentira raznoliku hrvatsku turističku ponudu.
Pisane vijesti