Hrvatska eno-gastro ponuda kao novi turistički doživljaj

 


Od namirnica, do recepata i znanja koji imaju naši ljudi, može se dobro zaraditi, ali i strancima koji dolaze u Hrvatsku, pokazati bogatstvo naše eno gastronomske ponude, istaknuo je državni tajnik Ministarstva turizma Željko Lenart za panel rasprave o hrvatskoj autohtonoj eno-gastronomskoj ponudi i brendiranju hrvatskog restorana/kuhinje.
 


Projekt brendiranja hrvatskih restorana/kuhinja provodi se kroz suradnju Ministarstva turizma, Hrvatskog kuharskog saveza i Hrvatske obrtničke komore, a cilj mu je stvaranje popisa hrvatskih izvornih jela koja imaju svoju kulinarsku priču i vizualni identitet.
 


Nakon prikupljanja recepata, koje bi trebale obaviti županijske radne skupine, krenulo bi se i u sam proces brendiranja hrvatske eno-gastronomske ponude. Na taj način, Hrvatska bi se na svjetskom tržištu pozicionirala ne samo kao klasična destinacija 'sunca i mora', već i kao destinacija „novih doživljaja“, među kojima je svakako i eno-gastro ponuda. Stoga je ove godine od ukupno predviđenih 30 milijuna kuna, za promociju putem eno-gastro ponude utrošeno oko 5 milijuna kuna.
 


Ministarstvo turizma, s Hrvatskim kuharskim savezom (HKS) uspješno surađuje već nekoliko godina, pa je tako primjerice 2005. godine Ministarstvo financiralo otvaranje edukacijskog centra HKS-a u Trakošćanu, gdje se svake godine organiziraju razni seminari na kojima kuharsku edukaciju stječu brojni hrvatski kuhari. 



Pisane vijesti