Na jednom od najvažnijih festivala turističkih filmova i najstarijem festivalu turističkih filmova u Europi «Tourfilm festival» u češkim toplicama Karlovy Vary, održanom od 6. do 8. listopada 2010. godine, treću nagradu u kategoriji filmova i videa komercijalne turističke ponude osvojio je spot Hrvatske turističke zajednice „Brojevi“.
Na festivalu je bilo prijavljeno preko 600 uradaka, a spot „Brojevi“ osvojio je treću nagradu u konkurenciji 198 filmova u trajanju do 30 minuta.
Spot „Brojevi“ za Hrvatsku turističku zajednicu je izradila marketinška agencija BBDO, u 24 jezične mutacije i u trajanju od 10, 20 i 30 sekundi.
Promotivna kampanja, za domaće i za strano tržište u kojoj je korišten spot „Brojevi“ naišla je na dobar odjek u medijima te je pobudila interes za Hrvatskom kao novom destinacijom za odmor što je i bio jedan od ciljeva ovogodišnje kampanje.
Pisane vijesti