Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka (MMTPR) pokrenulo je novi turistički projekt podizanja konkurentnosti turističkih atrakcija i prirodnih lokaliteta uz glavne cestovne pravce, kojim se u idućih nekoliko godina želi postići bolja posjećenost sada gotovo nepoznatih i nedostupnih predjela uz te ceste.
Osnove toga projekta radnog naziva 'look around' danas je na Turističkom vijeću Hrvatske turističke zajednice (HTZ) naznačio državni tajnik za turizam pri tom ministarstvu Zdenko Mičić istaknuvši da je u tijeku izrada prve faze studije u sklopu tog projekta.
Prezentacija te prve studije, za čiju je izradu Ministarstvo odredilo 800 tisuća kuna, očekuje se u siječnju iduće godine. Nakon toga slijedi njena dalja razrada, kao i izrada brošura i drugih promotivnih tiskanih i internet materijala o određenim lokacijama uz 10-ak glavnih hrvatskih cestovnih pravaca koji će biti obuhvaćeni tim projektom.
U suradnji s HTZ-om projekt će pratiti i turistička signalizacija uz prometnice, koja će putnike i turiste usmjeravati da skrenu s puta, zastanu i pogledaju određene prirodne lokalitete ili druge atrakcije u mjestima uz ceste.
U svemu će važnu ulogu imati, kaže Mičić, odaziv lokalne zajednice odnosno privatnog sektora mjesta i općina na čijem se područjima određeni lokaliteti nalaze, jer to im je šansa ne samo za razvoj turizma nego i za novo zapošljavanje te razvoj lokalnog gospodarstva. (Hina)