Turizam u Zagrebu u uzlaznoj je fazi što pokazuju i podaci o rastu turističkih dolazaka i noćenja ove i zadnjih nekoliko godina, ali postoji još puno potencijala koji jačom suradnjom gradskog turističkog gospodarstva može turizmu i cijelom gradu donijeti još bolje rezultate i veće prihode.
Istaknuo je to među ostalim zagrebački gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) Milan Bandić na današnjem susretu zagrebačkih hotelijera, agencija, ugostitelja i drugih turističkih djelatnika s predstavnicima gradske turističke zajednice u Hotelu Westin.
Zagreb tijekom cijele godine ima brojna događanja koja mogu biti motiv dolaska turista, rekao je Bandić naglašavajući i dobru prometnu dostupnost koja će se još poboljšati skorim proširenjem zagrebačke Zračne luke.
Novom će uzletu turizma u glavnom hrvatskom gradu pridonijeti i novi kongresni centar koji će se, kako je kazao Bandić, 'isprojektirati' do kraja ove godine u suradnji sa strateškim partnerom čije ime nije naveo.
Dalje pomake očekuje i s novim uredom za turizam u sklopu Gradskog poglavarstva čije se otvaranje priprema.
Istaknuvši sve veću potrebu za umrežavanjem informacija i jačanju napora svih u zagrebačkoj turističkoj industriji u prodaji doživljaja, direktorica TZGZ-a Amelia Tomašević pozvala je na svojevrsnu 'mobilizaciju' za unapređenje turističkog proizvoda u Zagrebu.
U turizmu je 'davno prestala prodaja kreveta i tanjura' i sada se traži i prodaje doživljaj, kazala je i poručila da brojne aktivnosti Turističke zajednice kao i sve atraktivniju kulturno-zabavno-sportsku i drugu ponudu u Zagrebu treba iskoristiti.
A to uz ponudu 45 hotela, oko 2.200 turističkih kreveta, oko 6.000 zaposlenih u turizmu i ugostiteljstvu Zagreba ne bi smjelo biti teško, pogotovo ne na recepcijama hotela u kojima turisti najviše odsjedaju i gdje prvo i traže informacije, smatra Tomašević.
Na današnjem susretu predstavljen je i Operativni marketinški plan turizma grada Zagreba 2011.-2016. koji je za TZGZ izradila tvrtka Horwath Consulting i po kojem bi se do 2016. broj noćenja mogao povećati za blizu 500 tisuća, na oko 1,5 milijuna. Uvjeti za to su među ostalim brendiranje destinacije Zagreba, poboljšanje marketinških aktivnosti i općenito turističkog imidža grada. (Hina)
Pisane vijesti