Ministar Bajs u Vodicama: Avansnom isplatom sredstava putničkim agencijama do više gostiju

U ovu smo sezonu ušli s nizom aktivnih mjera vezanih, između ostalog, uz pojačano oglašavanje, prilagodbu viznog režima za pojedine zemlje te posebne promotivne aktivnosti. No, jedna od najvažnijih je i javno-privatno partnerstvo s putničkim agencijama, rekao je ministar turizma Damir Bajs na sastanku kojeg je danas održao s predstavnicima privatnog sektora, odnosno Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Udrugom nezavisnih putničkih agenata Hrvatske (UNPAH). Nadalje je naglasio da se hrvatski turizam u teškim vremenima mora osloniti na organizirano dovođenje gostiju koje daje svojevrsnu sigurnost u pripremanju sezone. Naime, čak trećina gostiju u našu zemlju dolazi upravo na ovakav način. Govoreći o devet modela udruženih tržišnih aktivnosti, ministar je istaknuo kako je u ovoj godini potpisano ukupno 548 ugovora, ukupne vrijednosti 137 milijuna kuna. Drugim riječima, svaki peti turist koji dođe u Hrvatsku, zapravo dođe zahvaljujući poticajima i zajedničkim aktivnostima Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i putničkih agencija. Dodao je i da su ove godine po prvi puta zastupljene i agencije iz Bugarske, Makedonije, Srbije, Irske, Norveške i Ukrajine, koje su se javile na tržišno oglašavanje.


U ovu smo sezonu ušli s nizom aktivnih mjera vezanih, između ostalog, uz pojačano oglašavanje, prilagodbu viznog režima za pojedine zemlje te posebne promotivne aktivnosti. No, jedna od najvažnijih je i javno-privatno partnerstvo s putničkim agencijama, rekao je ministar turizma Damir Bajs na sastanku kojeg je danas održao s predstavnicima privatnog sektora, odnosno Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Udrugom nezavisnih putničkih agenata Hrvatske (UNPAH). Nadalje je naglasio da se hrvatski turizam u teškim vremenima mora osloniti na organizirano dovođenje gostiju koje daje svojevrsnu sigurnost u pripremanju sezone. Naime, čak trećina gostiju u našu zemlju dolazi upravo na ovakav način.


 
Govoreći o devet modela udruženih tržišnih aktivnosti, ministar je istaknuo kako je u ovoj godini potpisano ukupno 548 ugovora, ukupne vrijednosti 137 milijuna kuna. Drugim riječima, svaki peti turist koji dođe u Hrvatsku, zapravo dođe zahvaljujući poticajima i zajedničkim aktivnostima Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i putničkih agencija. Dodao je i da su ove godine po prvi puta zastupljene i agencije iz Bugarske, Makedonije, Srbije, Irske, Norveške i Ukrajine, koje su se javile na tržišno oglašavanje.



Podsjećamo, predstavnici Ministarstva turizma i HTZ-a još su tijekom veljače i ožujka ove godine svojim partnerima, predstavnicima putničkih agencija, avansno isplatili prvi dio sredstava za što uspješniju pripremu sezone te im na taj način iskazali svoje povjerenje. Agencijski rad redovito se prati, a partnerima koji su ispunili svoje obveze, odnosno promovirali Hrvatsku i doveli goste, tijekom rujna slijedi isplata preostalog iznosa - dopunske potpore za što uspješniju pripremu posezone.



Predsjednik UHPA-e, Boris Žgomba, rekao je kako su mjere lani ispunile zadani zadatak te uspjele očuvati i održati turističke rezultate u organiziranim dolascima turista. Također je naglasio da su donesene ciljano i pravovremeno, te da je nužan njihov nastavak i za pripremu turističke 2011. godine. Naglasio je i važnost kvalitetne pripreme pred i posezone, posebno zanimljive turistima s dalekih tržišta. Isto je potvrdio i Zlatko Kukec, predsjednik UNPAH-a, dok je direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić, podsjetio na važnost svih devet modela, te na činjenicu da se turizam nije dogodio slučajno, sam od sebe, već je rezultat ciljane i temeljite pripreme kroz spomenutih devet modela.
 


Osim o učincima dosadašnjih mjera, na sastanku se razgovaralo i o mjerama za 2011. godinu koje će se objaviti ranije nego ikada, već krajem rujna.
 


Na sastanku su bili prisutni i državni tajnik za turizam Branko Grgić, župan Šibensko-kninske županije Goran Pauk, dogradonačelnik grada Vodica Luka Lipić, direktor Turističke zajednice Šibensko-kninske županije Šime Vlašić i direktorica Turističke zajednice grada Vodica Anita Franin-Pečarica


Pisane vijesti