Najveći prihodi u hrvatskom turizmu dolaze s Jadrana, no sezona traje kratko stoga je prostor te sigurna budućnost u razvoju turizma termalnih voda koji traje cijele godine, istaknuo je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Nadan Vidošević na današnjoj prezentaciji turističkih promidžbenih materijala Krapinsko-zagorske županije.
Prednost Krapinsko-zagorske županije je njen položaj, jer se nalazi na mjestu gdje je koncentrirano 30 posto hrvatske populacije te visokog društvenog proizvoda i potrošnje, kazao je Vidošević te dodao kako Hrvatska danas nema vrhunske elitne turističke objekte, a turistički elitizam treba razvijati na prostoru gdje sezona traje cijele godine.
Predsjednik Županijske komore Krapina Ivica Cerovečki naglasio je da županija ima znatne komparativne prednosti za razvoj kontinentalnog turizma, ali i tvrtke koje su tradicionalno među najboljim tvrtkama prerađivačke industrije. Osnova su županijskog turizma toplice sa suvremenim sadržajem, a uz njih se razvija i seoski turizam, kao i vinarstvo s priznatim i nagrađivanim vinima, rekao je.
Župan Krapinsko-zagorske županije Siniša Hajdaš Dončić smatra kako turizam može pridonijeti većim prihodima županije te napominje kako je potrebno napraviti određeni iskorak u stvaranju višednevne turističke destinacije. U planu je, naveo je, proširenje turističkih kapaciteta i povećanje broja turističkih ležaja (osobito u Tuheljskim i Stubičkim toplicama), kojih je sada u županiji 1.700, a nužno je razvijati kongresni i zdravstveni turizam. (Hina)
U drugom su dijelu programa predstavljena vina „Libertin“, vinarije Vinski vrh iz Hrašćine i kolača koje su priredile pobjednice natjecanja: Slavica Reiner (Pregrada, 2007.); Marija Žabojec (Sveti Križ Začretje, 2008.); Dijana Tepeš Hum na Sutli, 2009.); Manda Kogaj (Radoboj, 2010.). Uz degustaciju kolača doživljaj Zagorja upotpunjen je zvucima Tomislava Golubana, umjetnika nagrađenog ovogodišnjim Porinom za skladbu „Libertin“.
Pisane vijesti