Lošinjska plovidba-Turizam s 2,5 milijuna kuna poboljšava ponudu



Tvrtka Lošinjska plovidba-Turizam d.o.o. ove je godine u poboljšanja u svoja dva auto kampa Lopari i Rapoća u mjestu Nerezine na otoku Lošinju, kao i u nove promotivne materijale, uložila 2,5 milijuna kuna.

O tome su danas izvijestili iz te tvrtke i Turističke zajednice grada Malog Lošinja, koji zajedno ove godine provode projekt "Lošinjskim jedrima oko svijeta", čijim se sadržajem gostima kampa Lopari na jedinstven način dočarava mali dio bogatog povijesnog i kulturnog naslijeđa lošinjskog pomorstva.

Od ukupnih ovogodišnjih investicija među važnijima izdvajaju potpuno renoviranje sanitarnog čvora u kampu Lopari, postavljanja nove prometne i urbane signalizacije u oba kampa te hortikulturno uređenje zone ulaza odnosno recepcija oba kampa.

Osim u kampove ulagali su i u svoju YC Marinu, i to u potpunu rekonstrukciju i uređenje postojećih sanitarija, hortikulturno uređenje svih zelenih površina unutar marine koja ima 150 vezova u moru.

U tijeku su pripreme za rebranding znaka Lošinjske plovidbe-Turizam čiji se konačni rezultati očekuju na jesen, čime će početi njihovo novo marketinško pozicioniranje na turističkom tržištu.

Ove jeseni se očekuje i dovršetak izrade projekta u suradnji s opatijskim Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu "Razvojna strategija autokampova LP - Turizam d.o.o. Mali Lošinj". (Hina)


Pisane vijesti