Rezultati akcije 'Zapošljavanje u turizmu': Zaposleno 350 osoba

Tijekom dvomjesečnog trajanja akcije «Zapošljavanje u turizmu» koju je na svojim stranicama provodio internetski portal www.posao.hr, oglašeno je 307 slobodnih radnih mjesta u turizmu, a stranice akcije na portalu posjetilo je 25.782 osoba.

Akcija «Zapošljavanje u turizmu» trajala je od 17. srpnja do 17. rujna, a budući da se u oglasima tražilo više izvršitelja za rad, tijekom trajanja akcije na portalu Posao.hr oglašena su 392 slobodna radna mjesta. Pilot projekt je zamišljen kao zajednička akcija Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka, Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i portala Posao.hr, a za cilj je imala potaknuti zapošljavanje kvalificiranih zaposlenika tijekom turističke sezone.

 «Zadovoljni smo rezultatima akcije «Zapošljavanje u turizmu» i nadamo se da će ovakvih akcija, koje za cilj imaju  zapošljavanje određenih skupina posloprimaca, biti još više. Uzevši u obzir feedback korisnika portala i činjenicu da se za  90% svih oglašenih radnih mjesta na Posao.hr pronađe izvršitelj, procijenjujemo da se zahvaljujući akciji zaposlilo oko 350 osoba» rekao je Saša Jurković, izvršni direktor portala Posao.hr.

Kako bi se motiviralo poslodavce na zapošljavanje u turizmu, Posao.hr je na besplatno pregledavanje poslodavcima ponudio životopise posloprimaca u djelatnosti turizma i ugostiteljstva i osigurao im popust od 20% na oglašavanje u navedenoj djelatnosti.  Na stranicama portala Posao.hr, Ministarstva i HZZ kreirali su sadržaj vezan uz sezonsko zapošljavanje – savjete, informacije i preporuke kako bi pomogli osobama koje su po prvi puta zaposlene tijekom turističke sezone.

Reakcije korisnika interentskog portala Posao.hr bile su pozitivne – poslodavcima je dodatno olakšan pristup posloprimcima zahvaljujući pogodnostima akcije, a posloprimcima je ponuđen veći broj slobodnih radnih mjesta u turizmu. Budući da je tijekom ljetnih mjeseci rad u djelatnosti turizma i ugostiteljstva vrlo tražen, zanimljiv je podatak da se tijekom trajanja akcije na portalu Posao.hr kreiralo čak 1022 nova životopisa u navedenoj djelatnosti.

Zaposlenike su tijekom trajanja akcije najviše tražili turistički objekti s područja Splitsko-dalmatinske (17%),  Primorsko-goranske (10%), Istarske (8%), Dubrovačko-neretvanske (8%), Zadarske (5%) i Šibensko-kninske županije (5%).



Pisane vijesti