Turistička Grupa adriatica.net nakon dovršenog prvog kruga dokapitalizacije tijekom čega su sanirani gotovo svi problemi te Grupe i uz novu vlasničku strukturu s optimizmom nastavlja poslovanje s ciljem prerastanja u najvećeg regionalnog touroperatera specijaliziranog za Hrvatsku i očekuje već ove godine porast konsolidiranih prihoda od 6 posto u odnosu na 2009. ili na oko 275 milijuna eura.
Istaknuvši to na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik Uprave Grupe Boris Teški demantirao je i napise o otkazima u toj Grupi rekavši da toga neće biti, da plaće sada idu redovito te da Grupa u 18 država ima nešto malo više od 1.100 zaposlenih.
Očekivanja većeg ovogodišnjeg konsolidiranog prihoda temelji na novoj ujednačenoj strategiji u poslovanju s fokusom na kvalitetu usluga i vraćanju povjerenja te na trenutnom stanju bukinga koje je na lanjskoj razini. Ipak, zbog novih investicija ove godine ne očekuju dobit nego blagi gubitak, što će vjeruju nadoknaditi u idućim godinama.
Pritom ne isključuje i mogućnost novog, drugog kruga dokapitalizacije, s istim ili i novim, pa i stranim tvrtkama ulagačima, s kojima se već vode pregovori (primjerice Terme Čatež), ali će sve, kako kaže, ovisiti o kretanjima na tržištu.
Na konferenciji su prisustvovali i predstavnici sedam privatnih i jedne državne tvrtke, novih udjelničara Grupe, čija je zajednička 'financijska injekcija' od 29 milijuna eura, što je i ukupan iznos krajem prošle godine realiziranog prvog kruga dokapitalizacije, omogućila podmirenje potraživanja dobavljača, zaposlenih i drugih te dalji razvoj.
Od ukupnog iznosa veći dio ili oko 24 milijuna eura je svježi kapital, od čega je najveći dio investirao koncern Agrokor koji time ima i najveći vlasnički udjel od 20,27 posto.
Iz Agrokora je i novoizabrana predsjednica Nadzornog odbora Grupe adriatica.net Ljerka Puljić koja je danas s konferencije za novinare svim poslovnim partnerima te Grupe, a posebno hrvatskim hotelijerima, poručila da je Grupa sada stabilna te da jamči da će se svi dogovoreni poslovi profesionalno odraditi do kraja i financijski zatvoriti.
Naglasila je i da su sve tvrtke-novi udjelničari u adriaticu.net svojim novcem ušle ozbiljno i s vlastitim direktnim, strateškim interesima, a ne formalno, prepoznajući u turizmu pokretača budućeg gospodarskog rasta, ali i mogućeg 'preokretača' negativnih gospodarskih trendova već ove godine.
Iako im turizam nije 'core business' dodala je da će se svi novi vlasnici njime itekako kroz Grupu ozbiljno baviti. Vjeruje i da je udruživanjem različitih tvrtki izvan turizma konačno došlo vrijeme istinskog povezivanja poljoprivredno-prehrambenog i drugih sektora sa turizmom te stvaranja i prodaje nove turističke ponude koja će Hrvatsku u cjelini označiti turističkim brendom. (Hina)
Pisane vijesti