Hrvatske putničke agencije bilježe relativno dobru prodaju aranžmana za karnevalske programe i Valentinovo, neke su već i prodale što su imale za predstojeći vikend, a osim domaćih odredišta uz more poput Opatije i Rijeke dosta su bili traženi i tradicionalno romantični gradovi poput Rima, Venecije, Verone i Pariza.
Ističući da je ovogodišnja ponuda programa putovanja za Valentinovo slična prošlogodišnjoj iz Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) dodaju kako se osim navedenih odredišta dosta traže i tzv. city break (dvo i trodnevni) programi u europskim metropolama kao i vikend skijanja i toplice u Hrvatskoj i Sloveniji.
Za booking i prodaju kažu da se odvijala u zadnji čas, što pojašnjavaju željom hrvatskih građana da zbog krize dodatno uštede, pri čemu se ipak ne odriču putovanja.
Cijene su, napominju iz UHPA-e, prilagođene trenutnoj situaciji pa se vrlo često u paketima nudi niz dodatnih uključenih usluga što cijenu čine povoljnijom.
Među agencijama-članicama koje bilježe najveći buking za Valentinovo kako na domaćim tako i na inozemnim destinacijama iz UHPA-e izdvajaju dubrovački Guliver, zagrebački Kompas i Generalturist, za kojeg navode da je prodao sve aranžmane za Valentinovo.
Gotovo sve programe za Valentinovo i karnevalske priredbe na Jadranu prodao je i touroperater Atlas Airtours o čemu se doznaje iz njegove matične adriatica.net Grupacije.
Najviše su im išli karnevalski programi sa smještajem u Opatiji, Malinskoj i Lovranu, dok se kod njih za Valentinovo također najviše bira Opatiju s, kako kažu, maštovitom wellness ponudom. (Hina)
Pisane vijesti