U četvrtak, 24. lipnja u organizaciji Turističke zajednice grada Dubrovnika, slovenske agencije Palma d.o.o. i predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji održana je konferencija za medije na kojoj su nazočili slovenski novinari i agenti koji su u Dubrovnik stigli prvim ovosezonskim charter letom iz Ljubljane. Na konferenciji za predstavnike slovenskih medija i agenata uvodnu riječ imala je Jelka Tepšić, zamjenica gradonačelnika Grada Dubrovnika, koja je pozdravila prisutne, zaželjela dobrodošlicu te istaknula važnost slovenskog tržišta za Dubrovnik, projekta „Respect the City“ kao predvodnika odgovornog i održivog turizma te aktualnu situaciju u turizmu.
Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika, Ana Hrnić, istaknula je Dubrovnik kao sigurnu destinaciju, predstavila najvažnija događanja i festivale u nadolazećoj sezoni kao i zimskim mjesecima.
Nazočnima se obratila i
direktorica ureda HTZ-a u Sloveniji, Metka Bradetić, koja je naglasila kako se je povećanjem broja cijepljenih hrvatskih turističkih djelatnika, građana Hrvatske i Slovenije povećao broj ljudi koji putuju. Uz to, poznato je da Slovenci na jugu Hrvatske ostaju u prosjeku devet dana, a sada im je Dubrovnik sa svojom okolicom lakše dostupan obzirom na direktni charter let koji će letjeti jednom tjedno od početka srpnja do listopada.
Direktor putničke agencije Palma d.o.o., Matej Knaus, izrazio je zadovoljstvo trenutnim intenzitetom popunjavanja kapaciteta najavljenih charter letova koji svake nedjelje u oba smjera mogu primiti do 180 putnika, te ih u samo sat i pol vremena dovesti na jug hrvatske obale.
Predstavnici slovenskih medija, Svet na kanalu A, Pop TV, Planet TV, RTV SLO, Časopisa Celjan, RTV MMC, STA, Radio Štajerski Val, Časopis Novi Tednik, RTV Radio Prvi te POP TV – 24 UR tijekom svog boravka u Dubrovniku u pratnji lokalnih vodiča, tom prigodom posjetili su najvažnije znamenitosti grada Dubrovnika, muzeje i otok Lokrum te su se žičarom uspeli na Srđ. Uz novinare, u Dubrovnik je direktnim charter letom iz Ljubljane stiglo i trinaest turističkih agenata, kako bi se pobliže upoznali s destinacijom.
Priopćenja