Ministrica turizma i sporta i predsjednica Hrvatske turističke zajednice Nikolina Brnjac održala je danas online sastanak s direktorom HTZ-a Kristjanom Staničićem i direktorima ureda HTZ-a diljem svijeta – u Austriji, Češkoj, Francuskoj, Italiji, Kini, Mađarskoj, Nizozemskoj, Njemačkoj, Poljskoj, Sjedinjenim Američkim Državama, Sloveniji, te Ujedinjenoj Kraljevini Velike Britanije i Sjeverne Irske.
Prilikom ovog online susreta s predstavnicima Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu, ministrica Brnjac upoznala je sve prisutne s novim epidemiološkim mjerama u Hrvatskoj. Također, ministrica Brnjac je predstavnike Hrvatskih turističkih zajednica pozvala na iznošenje konstruktivnih ideja i planova za sljedeću turističku godinu, zanimajući se i za percepciju Hrvatske u tim zemljama, te epidemiološke situacije, stanje s cjepivom protiv Covid-19 zarazne bolesti, te za kompenzacijske mjere država.
„Izuzetno je važno kvalitetno i pravovremeno informiranje o mjerama i sigurnosnim protokolima u Hrvatskoj prema emitivnim tržištima, te pozicioniranje naše zemlje kao sigurne destinacije“, izjavila je ministrica Brnjac.
Sudionici sastanka predstavili su okvirne promotivne planove za novu turističku godinu, koji bi mogli biti podložni promjenama, obzirom na aktualnu situaciju s pandemijom u razdobljima provođenja promotivnih kampanja. Istaknuli su da je Hrvatska dosad bila percipirana kao sigurna zemlja za boravak, očekujući nastavak takvog imidža obzirom na sigurnosne protokole koje Hrvatska kontinuirano provodi. Apeliraju na maksimalnu odgovornost svih građana kako bi se prije započelo s putovanjima, te time i poticanje turističkog prometa.
„Sa svim našim predstavništvima diljem svijeta održavamo kontinuiranu i intenzivnu komunikaciju. U ovim je okolnostima njihova uloga posebice važna jer na emitivnim tržištima informiraju ključne partnere, turoperatore, agencije, kao i sve zainteresirane turiste o svim aktualnim informacijama o Hrvatskoj. Također, redovito međusobno razmjenjujemo podatke o situaciji i mjerama koje su na snazi u drugim emitivnim tržištima kako bismo pravodobno reagirali na svakom tržištu, ali i razvijali naše daljnje aktivnosti i promotivne strategije“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je razmjena točnih i potpunih informacija o trenutnom stanju i turističkim trendovima presudna za kvalitetnu pripremu 2021. godine.
Priopćenja