Obiteljski i mali hoteli zadnjih su godina među najtraženijim hrvatskim turističkim proizvodima na europskom turističkom tržištu, a kvalitetom ponude, doprinosom zaštiti i očuvanju kulturno-povijesne i prirodne baštine kao i lokalnom gospodarstvu postali su pravi predstavnici hrvatskog identiteta te srednjoeuropski/mediteranski brend.
Takve i slične ocjene o hrvatskom obiteljskom i malom hotelijerstvu čule su se na današnjoj konferenciji "Hrvatski obiteljski hoteli s identitetom za srednjoeuropski brend" koja je u organizaciji Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela (OMH) u zagrebačkom hotelu As okupila 50-ak sudionika.
Konferencijom je završen i gotovo dvogodišnji projekt "Mali veliki hoteli" kojeg je OMH provela u suradnji s Talijanskim institutom za vanjsku trgovinu u Zagrebu, talijanskim Ministarstvom za ekonomski razvoj te agencijom Informest.
Projekt je financirala talijanska strana s oko 200 tisuća eura s ciljem osnaživanja i razvijanja proizvodnog kapaciteta malih obiteljskih tvrtki putem transfera organizacijskih i strateških vještina.
U sklopu projekta bilo je organizirano 15 seminara za članove OMH-a, te stručna praksa za 25 malih hotelijera u trajanju od sedam dana u malim obiteljskim hotelima u Italiji, koji su po riječima predsjednika OMH-a
Šime Klarića, među liderima u tom segmentu u svijetu.
Dodavši da su talijanski stručnjaci hrvatske male hotele svrstali među bolje u Europi, Klarić je kazao da je u Hrvatskoj trenutno oko 300 takvih hotela, od kojih su oko 200 članice OMH.
Istaknuvši da su svi mali hoteli i primjer modela održivog razvoja lokalne zajednice i turizma u cjelini, iznio je i primjere različitih hrvatskih obiteljskih hotela s identitetom: Glavović s otoka Lopuda, Palaču Dešković iz Pučišća s otoka Brača, San Rocco iz Brtonigle te Zdjelarević iz Brodskog Stupnika.
Pohvalivši male obiteljske hotele za rad u ovoj sezoni, ali i udrugu OMH za njihovu promociju i razvoj, predstavnik Talijanskog instituta za vanjsku trgovinu
Alessandro Liberatori naglasio je kako će kod talijanskih stručnjaka uvijek imati podršku i partnere.
Obiteljski i mali hoteli imali su i imat će potporu i u ministarstvima gospodarstva i turizma, koji će kao i do sada, u skladu s mogućnostima, financijskim potporama pomagati razvoj tog segmenta turističkog poduzetništva, kazali su državni tajnici iz ta dva ministarstva
Tajana Kesić Šapić i
Branko Grgić. (Hina)
Pisane vijesti