Turistička zajednica Međimurske županije u suradnji s LifeClass Terme Sveti Martin i 50-ak partnera iz javnog i privatnog sektora nastavlja turističku kampanju pod sloganom „Međimurje daje više“. U proteklih mjesec dana turisti u Međimurju potrošili su više od četiri milijuna kuna ne računajući smještaj.
Cilj kampanje "
Međimurje daje više" je, umjesto natjecanja u spuštanju cijena, ponuditi dodanu vrijednost turistima te se u vremenu kada je fokus na kontinentalnom turizmu nametnuti Međimurje kao idealnu destinaciju koja nudi i daje više.
Kampanja je usmjerena na domaće tržište s ciljem privlačenja domaćih gostiju na način da za svakih potrošenih 250 kuna dobiju kupon za jednu od više od 100 ponuđenih besplatnih usluga u destinaciji.
U prvih mjesec dana kampanje podijeljeno je više od 15.000 kupona. Turisti u Međimurju potrošili više od četiri milijuna kuna ne računajući smještaj.
Od 15. lipnja do 15. srpnja ostvareno je 5186 dolazaka i 12.887 noćenja, dok je prosječni boravak bilo 2,48 dana.
Efikasnost i uspješnost kampanje pokazala se već u prvim tjednima mjeseca srpnja. Od 1. do 15. srpnja u Međimurskoj županiji ostvareno je 2 posto više dolazaka nego u istom razdoblju lani.
Kao rezultat prvih trideset dana kampanje posebno valja istaknuti podjelu više od 15.000 kupona kojima gosti ostvaruju više od 100 besplatnih doživljaja, a što je potaknulo izvanpansionsku potrošnju.
Doseg kampanje na društvenim mrežama je više 530.000 pojedinačnih korisnika, dok je doseg putem TV-a u Republici Hrvatskoj više od milijun gledatelja.
„Ovo nije samo kratkoročna kampanja, već je ulaganje u našeg, domaćeg gosta. Mi smo i do sada imali oko 50 posto domaćih gostiju, a želja nam je da ta brojka bude i malo veća“, ističe Rudi Grula, voditelj ureda Turističke zajednice Međimurske županije te dodaje kako kontinentalni turizam u Europi počiva upravo na domaćem gostu.
Trenutna popunjenost i interes za buking koji ovih dana bilježe međimurski smještajni objekti bude nadu da ova turistička godina, usprkos svim okolnostima, može biti itekako uspješna.
“Prema našem istraživanju, ali i informacijama dobivenim od vlasnika, kapaciteti u privatnom smještaju su do rujna uglavnom popunjeni, a kuće za odmor s bazenima u cijelosti rasprodane, odnosno 100% popunjene. Trend je izrazito pozitivan, a rezultati kampanje nas jako vesele jer u “špici” ljetne sezone i s obzirom na objektivne okolnosti, ostvariti porast broja dolazaka je veliki uspjeh”, zaključuje Grula.
Predsjednik turističke zajednice i župan Međimurske županije Matija Posavec kazao je:„Već u ožujku, na samom početku krize, krenuli smo raditi na ovoj kampanji te i ove godine kroz program turističkih potpora osigurali 400.000 te dodatnih 100.000 kuna namijenjenih turističkim agencijama. Kroz program je od 2011. do danas dodijeljeno više od 2 milijuna kuna bespovratnih sredstava iz proračuna Međimurske županije, a kao rezultat danas u Međimurju imamo 84 nova turistička projekta, odnosno proizvoda. Ne manje važno, s obzirom na posljednju krizu, županija smo s najmanjom incidencijom COVID 19 virusa u Republici Hrvatskoj, a time i vrlo sigurna destinacija za kvalitetan i ugodan odmor.“
Pisane vijesti