Turistička zajednica općine Bol na otoku Braču među prvim je lokalnim turističkim zajednicama pokrenula promotivni projekt u suradnji sa stanovnicima "Naše bolske priče", putem kojeg predstavljaju svoj način života i druge zanimljivosti mjesta, pozivajući time i turiste "Vidimo se u Bolu", doznaje se iz bolske TZ.
Taj projekt s pričama stanovnika Bola o njihovim zanimanjima, načinu života i drugome, bolska TZ provodi online na svojim web stranicama i profilima društvenih mreža, u sklopu čega zainteresirani mogu doznati primjerice koje se organsko povrće može kušati u Bolu, gdje pronaći domaće kozje proizvode, u kojem restoranu nude pjat sa samoniklim biljem, itd.
"Kroz priče, fotografije i videa naših, lokalnih stanovnika želimo naglasiti njihovu važnost, autentičnost, zajedništvo i podršku, tim više što je u njihovom DNK 'upisan' turizam, Okupili smo ih kako bi svojim gostima i budućim posjetiteljima ispričali iz prve ruke priče koje ne mogu pročitati ni u jednom časopisu, uz jednostavnu poruku Vidimo se u Bolu!", ističu iz bolske TZ.
Pritom ne pričaju samo o već poznatom Dominikanskom samostanu, od kojeg vodi šetnica do jedne od najljepših plaža svijeta - Zlatnog rata, niti o atraktivnim biciklističkim stazama i hotelima, nego i povijesti i ljudima koji generacijama žive za to svoje malo misto, a u fokusu su i priče lokalnih ugostitelja, malih proizvođača i hotelijera te iznajmljivača.
"Cilj projekta je da preraste i u promotivnu kampanju u koju će aktivno biti uključeni stanovnici Bola, jer važnim smatramo da posjetitelji upoznaju osobe koje brinu o njima. Mislimo i da je to dobitna formula, jer tko će bolje od njih ispričati naše priče zar ne? Time i njima pružamo mogućnost da aktivno sudjeluju svojim prijedlozima i angažmanom u zajedničkoj promociji Bola", poručio je tim povodom direktor bolske turističke zajednice Markito Marinković.
Najavljuje i da će u idućim mjesecima putem društvenih mreža nastaviti širiti tu kampanju s pozitivnim lokalnim iskustvima i predstavljanjem mještana, vjerujući da i to pridonosi njihovoj autentičnosti, koju moderni turisti sve više traže. (Hina/FaH)
Ostale vijesti